نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 15اسفندماه برگزار می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 15 اسفند 1398 در شهر بابل برگزار می گردد.

نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 15اسفندماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، در حال حاضر یکی از دغدغه های مهم صنعت کشور عدم وجود سیستم های مبتنی بر فناوری های نوین و همچنین عدم حمایت کافی از بخش فراوری به ویژه فراوریات بخش خصوصی است. بنابراین با توجه به عدم وجود علوم و تحقیقات کافی در زمینه فناوری های نوین، چرخه اقتصاد کشور با چالش های جدی روبروست که می بایست این چالش ها شناسایی، برطرف و زمینه برای ارئه راه چاره های لازم فراهم گردد.

مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات یکی از رشته هایی شناخته می باشد که ارتباط تنگاتنگی را با صنعت دارد. از اینرو برگزاری کنفرانس هایی در این زمینه امکان این ارتباط را بیش از پیش فراهم می آورد. با همین نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 15 اسفند 1398 در شهر بابل برگزار می گردد.

هدف اصلی برگزاری این همایش استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی کشور برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و فراوریات در زمینه علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و بکارگیری یافته های جدید جهت بکارگیری دربخش صنعت کشور می باشد.

این کنفرانس در دو محور اصلی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار شده و به موضوعاتی همچون: مهندسی نرم افزار چابک، آزمون و ارزیابی نرم افزار، روش های صوری، مدل سازی و بازمهندسی فرآیند های کسب و کار، مهندسی وب و طراحی برنامه های کاربردی سیار، طراحی پایگاه داده ها و کلان داده ها، معماری و مشخصه های کیفی نرم افزار، سرویس گرایی و نرم افزار به عنوان سرویس، الگوریتم و نظریه محاسبات، سیستم های هوشمند و رایانش نرم، شبکه های کامپیوتری، امنیت داده و شبکه، پردازش سیگنال، معماری کامپیوتر و سیستم های دیجیتال، سیستم های موازی و توزیعی؛ یاد گیری الکترونیکی، سیستم های محاسباتی انسان محور، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی، سیستم های حمل و نقل و ارتباطات هوشمند، معماری اطلاعات و مدیریت دانش، شبکه کای ارتباطی موبایل و بی سیم می پردازد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01132204597 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 355

به "نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 15اسفندماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 15اسفندماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید