مصطفی الکاظمی رسما نامزد تشکیل دولت جدید عراق شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، در بیانیه الزرفی آمده است: کوشش کردم تا مسئولیت تشکیل دولت را با افتخار انجام دهم و برای خودم هدف اساسی مقدسی را قرار دادم که نجات عراق و بازگشتش به راه درست بود تا کشوری موثر در منطقه عربی و اسلامی و دنیا باشد.

مصطفی الکاظمی رسما نامزد تشکیل دولت جدید عراق شد

وی اضافه کرد : در هفته های گذشته کوشش کردم تا یک واقعیت را در سیاست عراق شروع کنم که بر اساس شراکت مالی مثمر و دارای نتیجه با کشورهای دنیا باشد و برنامه ریزی کنم جهت فعالیت و خروج نیروهای ائتلاف بین المللی از عراق و ساخت توانایی های نیرو های مسلح.

هدف از کناره گیری برای تشکیل دولت حفاظت از وحدت عراق و منافع عالی کشور است.از روزهای اول انتخابم برای تشکیل دولت، هدفم ارائه دیدگاهی بود تا اقتصاد را نجات دهم و مسائل مردم را حل کنم و فساد را از بین ببرم و افق را باز کنم جهت خاتمه دادن به انزوای بین المللی و پیگرد قاتلین تظاهرکنندگان.

الکاظمی ادامه داد :از نمایندگان مجلس که از انتخابم و برنامه مالی ام حمایت کردند سپاسگزارم.از تیم مشاورینم نیز تشکر می کنم که شبانه روزی برای تحقق ماموریتم کمکم کردند.

این تجربه را ترک خواهم کرد در حالی که وجدانم راحت است و از بعضی گروه های سیاسی و مردم که از من حمایت کردند تا کشور به ساحل آرامش و شکوفایی برسد، سپاسگزارم.

عدم موفقیت تجربه انتخابم به دلایل داخلی و خارجی، مانع این نخواهد شد که از خدمت به مردم در مسئولیت کنونی ام به عنوان نماینده مجلس دست بردارم و کوشش خواهم کرد که با شما برای انتخابات زودهنگام جهت تکمیل این پروژه ملی و پیشرفت اساسی اقتصاد جهت بازسازی عراق مانند کشورهای پیشرفته کوشش کنیم.

برای فردی که پس از من برای نخست وزیری و تشکیل دولت مامور خواهد شد موفقیت را خواستارم.

@irannewspaper

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 465

به "مصطفی الکاظمی رسما نامزد تشکیل دولت جدید عراق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی الکاظمی رسما نامزد تشکیل دولت جدید عراق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید