ماههای آینده بسیار سخت و خطرناک خواهد بود

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، الکساندر زاسپکین سفیر روسیه در لبنان گفت: مواضع سفیر آمریکا در لبنان در راستای مواضع مقامات آمریکایی برای فشار به لبنان و حزب الله است. واشنگتن حزب الله را مسئول فساد و بحران اقتصادی، بحران نظام بانکی و اوضاع گمرک و گذرگاههای مرزی لبنان می داند در حالی که همه ما می دانیم که واقعیت اقتصادی و اقتصادی لبنان متاثر از تحریم های آمریکاست به ویژه که واشنگتن بر دلار تسلط دارد.

ماههای آینده بسیار سخت و خطرناک خواهد بود

وی اضافه نمود: آمریکاییها به دنبال بهره برداری از اوضاع کنونی در راستای منافع خود هستند. منظور آمریکا از اصلاحات در واقع اقدامات علیه حزب الله است. سیاست آمریکا در قبال لبنان در راستای فتنه و تحریک اوضاع علیه مقاومت است و مسکو به شدت اتهامات علیه حزب الله را مورد مخالفت قرار می دهد و حزب الله هر اندازه که تحریم ها و هجمه ها هم علیه آن زیاد باشد، تسلیم نخواهد شد.

زاسپکین تاکید نمود: ملت لبنان تاوان سیاست های آمریکا به دنبال گرسنه نگه داشتن مردم و منفجر کردن اوضاع به منظور وقوع انقلاب علیه هیئت حاکمه است، را می پردازد. این سناریویی است که آمریکا در بسیاری از کشورها پیاده می نماید.

سفیر روسیه در لبنان گفت: تحریم های آمریکایی دهها کشور از جمله روسیه را هدف قرار داده است و وزارت خزانه داری آمریکا از اتخاذ اقدامات ظالمانه علیه افراد و شرکت ها ابایی ندارد که معمولا این به زیان ملتهاست. روسیه کشوری قوی است و می تواند که چگونه با تحریم ها مقابله و از تاثیرات آنها بکاهد.

وی گفت: ماههای آینده بسیار سخت و خطرناک خواهد بود و باید در برابر تحریم های آمریکا پایداری گردد و متحد عمل گردد.

زاسپکین ضمن انتقاد شدید از دخالت آمریکا در امور داخلی لبنان، بیان نمود: امریکا حق ندارد که بخواهد این حزب یا دولت کنار گذاشته گردد. شروطی که آمریکا برای یاری به لبنان ارائه می نماید گواه دیگری بر این است که یاری های آمریکا سیاسی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 611

به "ماههای آینده بسیار سخت و خطرناک خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماههای آینده بسیار سخت و خطرناک خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید