فصل فراموشی فریبا بهترین فیلم جشنواره هارتلند آمریکا شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، جشنواره بین المللی فیلم هارتلند آمریکا به عنوان جشنواره مقدماتی آموزشگاه اسکار در آمریکا شناخته می گردد که دریافت کنندگان جایزه بخش فیلم کوتاه مستقیما به آموزشگاه اسکار معرفی می شوند.

فصل فراموشی فریبا بهترین فیلم جشنواره هارتلند آمریکا شد

فیلم فصل فراموشی فریبا که در بخش مسابقه بیست و چهارمین دوره این جشنواره قدیمی در قلب آمریکا حضور داشت پیروز به دریافت جایزه بزرگ و اصلی جشنواره به عنوان بهترین فیلم سینمایی شد.

این جشنواره از بیست و هفتم مهرماه تا سوم آبان ماه میزبان بیست و پنج فیلم از سراسر دنیا بود که از ایران فقط فیلم فصل فراموشی فریبا در بخش رقابتی حضور داشت. رزاق موسوی پور به عنوان نماینده این فیلم که به آمریکا دعوت شده بود جایزه را دریافت کرد.

فیلم فصل فراموشی فریبا به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی هفته گذشته در نهمین دوره جشنواره نیویورک پیروز به دریافت جایزه بهترین فیلم شد و پیش از این عباس رافعی در جشنواره رومانی پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم سینمایی شده بود.

فیلم فصل فراموشی فریبا در شهریور ماه سال جاری در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم نیوجرسی آمریکا حضور داشت و پیروز به دریافت چهار جایزه اصلی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد و در جشنواره هرات پیروز به دریافت بهترین فیلم از این جشنواره شد. عباس رافعی بیش از این نیز دربخش مسابقه جشنواره هادسون نیویورک و در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا آمریکا و جشنواره فیلم های آسیایی شیکاگو و در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم مونترال کانادا حضور داشت.

فیلم فصل فراموشی فریبا داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش روی زندگی عاشقانه اش سایه انداخته و کوشش او برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند. اکنون که همسرش تصادف نموده و در بیمارستان بستری است او مجبور می گردد برای امرار معاش و تامین هزینه های بیمارستان با وانت او کار کند.

از جمله عواملی که در ساخت فیلم فصل فراموشی فریبا حضور دارند می توان به علی اصغری فیلمنامه نویس، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، عباس رستگارپور صدابردار، مصطفی مسجدی و رزاق موسوی پور مجری طرح و پیمان یزدانیان در سمت آهنگساز نام برد.

پخش بین المللی فیلم در موسسه فراوری و پخش بین الملل فیلمنگاران انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 22

به "فصل فراموشی فریبا بهترین فیلم جشنواره هارتلند آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل فراموشی فریبا بهترین فیلم جشنواره هارتلند آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید