سامسونگ به فروش بالای گوشی های تاشوی جدیدش امید زیادی دارد

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدت هاست که گوشی های تاشوی سامسونگ به نام گجت های مناسب گروه کوچکی از کاربران در نظر گرفته می شوند اما گویا این شرکت می خواهد این نوع گوشی ها را به طور گسترده به دست کاربران برساند. سایت کره ای Digital Daily گزارش داده که سامسونگ انتظار دارد آمار فروش گوشی های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در نیمه دوم 2021 به 6 تا 7 میلیون واحد برسد.

سامسونگ به فروش بالای گوشی های تاشوی جدیدش امید زیادی دارد

برای مقایسه باید بگوییم که بر اساس گزارش های غیر رسمی، سامسونگ قصد داشته فقط 800 هزار واحد گلکسی زد فولد 2 در سال 2020 تولید کند. حالا اگر ارقام پیش بینی شده صحت داشته باشد، سامسونگ قصد دارد در سال 2021 گوشی های تاشوی تازه خود را بسیار وسیع تر از نسل های قبلی راهی بازار کند. اگرچه همچنان آمار تولید این گوشی های تاشو فاصله زیادی با گوشی های محبوب بازار خواهند داشت، اما در نهایت این آمار تولید از عرضه گسترده این گوشی های تاشو در بازارهای مختلف خبر می دهند.

در همین زمینه باید به کاهش قیمت گوشی های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 نسبت به نسل قبلی اشاره کنیم. زد فولد 3 قرار است با قیمت 1725 دلار راهی بازار کره جنوبی شود که این یعنی فقط اندکی نسبت به نسل قبلی خود ارزان تر محسوب می شود. اما از طرف دیگر زد فلیپ 3 با قیمت 1092 دلار به دست کاربران کره ای می رسد و این یعنی حتی از گلکسی S21 اولترا هم ارزان تر خواهد بود.

در ضمنً سامسونگ بار دیگر عرضه نشدن نسل تازه گلکسی نوت در سال 2021 را تأیید کرده و این یعنی هر دو گوشی تاشوی سامسونگ توجه بیشتری را جلب خواهند کرد. اگرچه قیمت پایین تر و جلب توجه بیشتر احتمالا منجر به افزایش فروش این گوشی های تاشو می شود، اما از طرف دیگر سامسونگ باید کاربران را راضی کند که محدودیت های این نوع گوشی ها را بپذیرند. با وجود اینکه گویا سامسونگ قیمت آن ها را کاهش داده، اما همچنان نسبت به بسیاری از گوشی ها قیمت بالاتری دارند و در ضمنً از دوام پایین تری هم بهره می برند.

سامسونگ احتمالا در بلندمدت قصد دارد آمار فروش گوشی های تاشوی خود را به حد و مقدار های گوشی های سری گلکسی S برساند اما باید ببینیم این اهداف بلندمدت چه زمانی عملی می شوند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1256

به "سامسونگ به فروش بالای گوشی های تاشوی جدیدش امید زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به فروش بالای گوشی های تاشوی جدیدش امید زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید