بهرنگ دزفولی زاده: بی صدا حلزون سال آینده اکران می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، تهران (پانا) - بهرنگ دزفولی زاده کارگردان فیلم بی صدا حلزون از اکران این فیلم در سال آینده اطلاع داد.

بهرنگ دزفولی زاده: بی صدا حلزون سال آینده اکران می گردد

بهرنگ دزفولی زاده کارگردان جوان سینمای ایران که فیلم سینمایی بی صدا حلزون را در صف اکران دارد، در گفت و گو با پانا درباره زمان اکران این فیلم گفت: فیلم سینمایی بی صدا حلزون به احتمال فراوان در نیمه نخست سال آینده به روی پرده نقره ای می رود.

وی با اشاره به اینکه هنوز زمان دقیق فیلم بی صدا حلزون تعیین نیست، اضافه نمود: پس از اینکه شورای صنفی نمایش زمان تعیینی برای اکران آن در نظر گرفت برای فرایند تبلیغات و مسائل دیگر برنامه ریزی می کنیم.

دزفولی زاده درباره اینکه آیا نسخه فعلی این فیلم با آنچه در جشنواره فجر به نمایش عایدیه تغییری خواهد داشت، اظهار کرد: تقریبا همان نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر به نمایش عایدی با مقداری ملاحظات اکران می گردد.

وی توضیح داد: پروانه نمایش دائم این فیلم صادر شده است و هیچ مسئله ای برای اکران ندارد.

این کارگردان جوان درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: در حال سرانجام بازنویسی فیلمنامه فیلم جدیدم هستم که قسمت های سرانجامی خود را دنبال می نماید، بعد از اینکه با سرمایه گذارانی که در حال صحبت هستیم به نتیجه رسیدیم و در ادامه پروانه ساخت دریافت کردیم پیش فراوری آن را شروع می کنیم.

دزفولی زاده یادآور شد: موضوع این فیلم کمتر در سینمای ایران کار شده و تا زمانیکه پروانه ساخت نگرفته باشم درباره داستان و .... صحبت نمی کنم.

یادآور می گردد، فیلم بی صدا حلزون، فیلمی به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و تهیه نمایندگی مرتضی شایسته است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال 98 ساخته شد. این اثر هنری قرار بوده بیش از شیوع کرونا اکران گردد.

بی صدا حلزون فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر ناشنوا هنرنمایی می نمایند. این فیلم برای اولین در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش عایدیه است.

از بازیگران این فیلم می توان به هانیه توسلی، مهران احمدی، محسن کیایی، بهنوش بختیاری، پدرام شریفی، علیرضا جلالی تبار، شیرین ولی پور و مجتبی شکری اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1580

به "بهرنگ دزفولی زاده: بی صدا حلزون سال آینده اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرنگ دزفولی زاده: بی صدا حلزون سال آینده اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید