اطلاعات عجیب متا: فیسبوک روزانه 2 میلیارد کاربر فعال دارد

به گزارش مجله مدیاپلیر، شرکت متا گفت که دوست دارد کاربران محتوای موجود در فیسبوک را بتوانند بسیار راحت تر و به وسیله برنامه پیغام رسان به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به جابجایی بین برنامه ها وجود نداشته باشد. در همین رابطه، متا گفت که در حال آزمایش قابلیت دسترسی به صندوق پیغام های Messenger از داخل برنامه فیسبوک است و میخواهد به زودی این قابلیت را به افراد بیشتری ارائه کند.

اطلاعات عجیب متا: فیسبوک روزانه 2 میلیارد کاربر فعال دارد

متا بعلاوه به برنامه های خود در زمینه پیغام رسانی نیز اشاره نمود که شامل حضور دوباره Messenger در فیسبوک می گردد.

متا خاطرنشان کرد که فیسبوک امسال آغاز فوق العاده ای داشته است و اخیراً 2 میلیارد کاربر فعال روزانه از آن استفاده نموده اند. علاوه بر ارائه این آمارها، متا بعلاوه برنامه هایی که برای سرویس محبوب مسنجر (Messenger) خود در نظر گرفته را نیز خاطرنشان کرد.

حضور دوباره مسنجر در فیسبوک

شرکت متا خاطرنشان کرد که دوست دارد کاربران محتوای موجود در فیسبوک را بتوانند بسیار راحت تر و به وسیله برنامه پیغام رسان به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به جابجایی بین برنامه ها وجود نداشته باشد. در همین رابطه، متا خاطرنشان کرد که در حال آزمایش قابلیت دسترسی به صندوق پیغام های Messenger از داخل برنامه فیسبوک است و میخواهد به زودی این قابلیت را به افراد بیشتری ارائه کند.

فیسبوک و مسنجر برای اولین بار در سال 2014 از یکدیگر جدا شدند و مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا در آن موقع ادعا کرد که داشتن Messenger به عنوان یک برنامه مستقل، تجربه بهتری برای کاربران ارائه خواهد نمود.

این شرکت در شرح اهمیت برنامه پیغام رسان خود، خاطرنشان کرد که روزانه 140 میلیارد پیغام به وسیله آن ارسال می گردد. در اینستاگرام، ویدیو های ریلز (Reels) میلیارد ها بار در روز به وسیله این پیغام رسان به اشتراک گذاشته می شوند و در فیسبوک نیز این روند با سرعت زیادی در حال رشد است.

متا در سرانجام اعلامیه های خود در خصوص سرویس های پیغام رسانش، گفت که میخواهد در امسال میلادی راه های بیشتری برای ارائه ویژگی های پیغام رسانی به فیسبوک اضافه کند. هدف این شرکت، ایجاد راه هایی برای اتصال و اشتراک گذاری آسان و راحت در تمام پلتفرم هایش است.

شرکت متا در چند وقت گذشته دوران بسیار سختی را تجربه نموده است. علاوه بر سرمایه گذاری های بی نتیجه این شرکت روی متاورس، این شرکت تصمیم گرفت با هدف جذب کاربران بیشتر، قیمت هدست های واقعیت مجازی خود را کاهش دهد. بعلاوه بلومبرگ به تازگی گفته بود که متا دوباره هزاران کارمند را با هدف کاهش هزینه هایش اخراج نموده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1735

به "اطلاعات عجیب متا: فیسبوک روزانه 2 میلیارد کاربر فعال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات عجیب متا: فیسبوک روزانه 2 میلیارد کاربر فعال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید