اسلامی: راه آهن را برای یک پیچ به خارج کشور وابسته نگه داشتند

به گزارش مجله مدیاپلیر، وزیر راه و شهرسازی گفت: کسانی که شرکت راه آهن سال ها در اختیار فکر و عقیده آن ها بوده است، سال ها راه آهن را در رکود نگه داشتند و حتی برای یک پیچ ساده، راه آهن را به خارج کشور وابسته نگه داشتند.

اسلامی: راه آهن را برای یک پیچ به خارج کشور وابسته نگه داشتند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد اسلامی امروز در مراسم روز ملی بهره وری در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دغدغه بهبود و تحول در راه آهن با کار اساسی و نهادی در قالب مرکز جهادی پیشرفت راه آهن روزبه روز بهتر می گردد تا مردم سفر های ریلی پیشرفته تر و باکیفیت تری را تجربه نمایند.

وی اضافه کرد: بهره وری، تحول و تعالی چیزی نیست که از بیگانگان یاد گرفته باشیم، حضرت علی (ع) می فرمایند که بدا به حال کسی که امروزش با دیروزش یکی باشد و این ضرورت تغییر و تحول را می رساند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: کسانی که شرکت راه آهن سال ها در اختیار فکر و عقیده آن ها بود، سال ها راه آهن را در رکود نگه داشتند و راه آهن را حتی برای یک پیچ ساده به خارج کشور وابسته نگه داشتند.

اسلامی اضافه کرد: آینده پرافتخار از آن کسانی است که نگاه به داخل کشور داشته باشند و ظرفیت داخل را در مدار پیشرفت نگه دارند.

وی تأکید کرد: ما باید بهره وری ملی را که صندلی شایسته بین المللی برای کشورمان دارد، ایجاد کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با تأیید سازمان ملی بهره وری، راه آهن امروز در این جهت قرار گرفته و امید است این جهت روی ریل توسعه و پیشرفت باشد و اقداماتی که موجب ارتقای عملکرد می گردد، رونق گیرد.

کسانی که ادعای مالی داشتند، کارت اعتباری را لغو کردند

وی با اشاره به رونمایی از ریل کارت بیان نمود: من به عنوان یک کارمند حدود بیست و هشت سال پیش، کارت اعتباری ثمین کارت داشتم، کارت اعتباری در کشور ما چندان مورد توجه نبوده است، ما باید کارمندان و بازنشستگان را در قالب کارت اعتباری بهره مند کنیم.

اسلامی گفت: در آن ها سال ها عده ای که ادعای مالی داشتند، اجازه ندادند این موضوع کارت اعتباری رشد کند، اما امروز ثمین کارت در قالب ریل کارت برای خانواده راه آهن تعریف شده است و تأثیر به سزایی در اقتصاد خانواده دارد.

وی گفت: من با واژه یاری معیشتی موافق نیستم، نظام کارت اعتباری نظام توانمندسازی خانوار و احترام به خانواده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1209

به "اسلامی: راه آهن را برای یک پیچ به خارج کشور وابسته نگه داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: راه آهن را برای یک پیچ به خارج کشور وابسته نگه داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید