تور فرانسه ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه گردشگری Top Resa پاریس

به گزارش مجله مدیاپلیر، نمایشگاه سفر و گردشگری Top Resa پاریس پریروز، 30 شهریور ماه فعالیت خود را شروع کرد که گزارش روز اول این نمایشگاه را پیش تر در خبرنگاران مطالعه کردید. اما در روز دوم این نمایشگاه چه اتفاقاتی افتاد و صنعت توریسم کشورهای حاضر در Top Resa سال جاری چه دستاوردهایی داشتند؟

تور فرانسه ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه گردشگری Top Resa پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در روز دوم نمایشگاه Top Resa که تنها نمایشگاه تجارت سفر در فرانسه قلمداد می گردد، استقبال بیشتری را شاهد بودیم. از ابتدای صبح جمعیت بیشتری نسبت به روز اول در لابلای غرفه ها پرسه می زدند و علت این موضوع نیز اطلاع رسانی بیشتر درباره این نمایشگاه بود.

در برنامه های کارگاه ها و کنفرانس ها، ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای فعال در این نمایشگاه، یک کنفرانس برگزار کرد. ارائه اطلاعات در این کنفرانس ها می تواند شناخت بیشتری از ایران را برای علاقه مندان به گردشگری و فعالان این صنعت به همراه داشته باشد.

بعلاوه تبادل اطلاعات در این کارگاه ها و کنفرانس ها باعث می گردد تا بتوانیم شناخت بهتری از سایر فرهنگ ها و دنیای پیرامون خود داشته باشیم.

هر روز در این نمایشگاه سمینارهای مختلفی برگزار می گردد. با نگاهی به جدول زمان بندی و عناوین متوجه شدیم که در کل زمان برگزاری نمایشگاه، چیزی حدود 200 کنفرانس و کارگاه برگزار می گردد.

بسیاری از این کنفرانس ها تخصصی هستند و می توانند ابزار مناسبی برای توسعه زیرساخت های گردشگری باشند.

با گذشت زمان، تعداد بازدیدکنندگان بیشتر و بیشتر شد. بسیاری از آن ها در غرفه ایران می ایستند، برای سفر به ایران، اشتیاق نشان می دهند و سوال می پرسند.

بسیاری از بازدیدکنندگان می گفتند که سفر به ایران را برای اواخر اکتبر و اوایل نوامبر برنامه ریزی نموده اند و در پی هتل های خوب در اصفهان، یزد و شیراز هستند. این بدان معنا است که باید در زمینه ظرفیت اقامت کار بیشتری صورت پذیرد.

در جای جای این نمایشگاه، غرفه های کشورهای مختلف دیده می شوند که هر یک به نحوی به ارائه محصولات فرهنگی خود می پردازند. در غرفه جمهوری دومینیکن به بازدیدکنندگان سیگارهای اصلی دومینیکن داده می گردد و در بعضی غرفه ها شیرینی و غذاهای محلی ارائه می گردد.

شرکت ایوار نیز با تکیه بر تجربیات گذشته خود، تبلیغات بروشوری را کمتر نموده و به خاطر مسائل زیست محیطی از بروشورهای دیجیتالی بهره برده است.

واقعیت این است که اگر هر غرفه بخواهد یک بروشور به بازدیدکننده بدهد، او هیچ یک از آن ها را نمی خواند و از طرفی هزینه و کاغذ زیادی نیز هدر می رود. از این رو بسیاری از غرفه ها از جمله غرفه ایرانی ایوار از بروشورهای دیجیتالی بهره جسته اند.

منبع: کجارو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1461

به "تور فرانسه ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه گردشگری Top Resa پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه گردشگری Top Resa پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید