تور ارزان فرانسه: راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط اخذ اقامت فرانسه

به گزارش مجله مدیاپلیر، هنگام بازدید از کشور فرانسه، به راحتی می توان فهمید چرا تعداد زیادی از مردم سراسر دنیا تصمیم می گیرند به جایی بروند که مردم محلی آن را lHexagone (اشاره به نقشه شش ضلعی فرانسه) می نامند. اقتصاد قدرتمند و پیشرو، زیرساخت های رفاهی و اجتماعی مستحکم، تاریخ و فرهنگ غنی، فرصت کار و تحصیل در برترین مراکز علمی، فرانسه را به یکی از برترین منطقه ها مهاجرتی تبدیل نموده است.

تور ارزان فرانسه: راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط اخذ اقامت فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

برای مقاصد مختلف تجاری، تحصیلی و توریستی احتیاج به اخذ ویزای فرانسه خواهید داشت؛ پس اگر به فکر مهاجرت به فرانسه هستید، اطمینان حاصل کنید که همه الزامات مهاجرت را از قبل به خوبی می دانید. برای یاری به شما عزیزان، مؤسسه حقوقی ملک پور یک نمای کلی از ویزای فرانسه مناسب شما ارائه می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن پیروز به اخذ ویزای خود شوید و در این راستا مانعی برایتان پیش نیاید.

مهاجرت تحصیلی فرانسه

تحصیل در فرانسه به دلیل مزایای بسیار، متقاضیان زیادی دارد و رقابت برای تصاحب کرسی های دانشگاه بسیار تنگاتنگ است. به منظور اخذ ویزای تحصیلی فرانسه باید مدارک زیر را به کنسولگری ارائه دهید:

  • نامه رسمی ثبت نام یا پذیرش که معینات کامل شما، جزئیات مؤسسه آموزشی فرانسوی و تاریخ آغاز و سرانجام دوره دانشگاهی را معین می نماید.
  • مدارک مربوط به تمکن مالی مانند صورتحساب بانکی که نشان دهد مبلغی به عنوان عایدی ماهیانه کسب می کنید. در حال حاضر این مبلغ باید 615 یورو در ماه باشد.
  • بلیط هواپیمایی که تاریخ حرکت را نشان می دهد.
  • مدرکی مبنی بر داشتن بیمه درمانی با حداقل پوشش 30000 یورو
  • مدارک مربوط به محل اقامتتان و اگر در محوطه دانشگاه یا خوابگاه دانشجویی می مانید، باید نامه ای رسمی از دانشگاه دریافت کنید که این موضوع را تأیید کند. اگر در کنار خانواده یا دوستان خود اقامت خواهید داشت، آن ها باید گواهی اقامت ارائه نمایند.

شرکت در کنکور تحصیلی یکی از راه های اخذ اقامت کوتاه مدت فرانسه است. با این ویزا می توانید برای شرکت در آزمون ورودی در یک مؤسسه آموزش عالی به فرانسه سفر کنید. در صورت قبولی، می توانید مستقیماً برای یک مجوز اقامت یک ساله قابل تمدید، درخواست دهید.

اگر می خواهید بیش از شش ماه در فرانسه تحصیل کنید، باید برای ویزای دانشجویی طولانی مدت اقدام کنید. اعتبار این نوع ویزای تحصیلی، به طول مدت مقطع تحصیلی شما در فرانسه بستگی دارد:

  • سه سال برای مقطع لیسانس
  • دو سال برای مقطع فوق لیسانس
  • و چهار سال برای مقطع دکتری

مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری در فرانسه

اگر در پی سرمایه گذاری در فرانسه به قصد اقامت در این کشور هستید با ما همراه باشید. برای مدیران خارجی خارج از اتحادیه اروپا که مایل به سرمایه گذاری در اقتصاد فرانسه و اقامت در فرانسه هستند، فرانسه بستری مناسب برای سرمایه گذاری فراهم نموده است.

فرانسه اخیراً مجموعه ای از طرح های مهاجرتی را راه اندازی نموده که برای جذب متخصصان و کارآفرینان ماهر طراحی شده و ویزای فناوری فرانسه یا گذرنامه استعدادیابی نامیده می شوند. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • حداقل 300000 یورو سرمایه گذاری کنید.
  • سرمایه گذاری باید به صورت مستقیم یا به وسیله شرکتی که حداقل 30 درصد در آن سهام دارند، انجام گردد.
  • ایجاد یا حفظ (یا متعهد به ایجاد یا حفظ) مشاغل در چهار سال پس از سرمایه گذاری

ویزای خود حمایتی فرانسه

اگر می خواهید برای مقاصد بازنشستگی به فرانسه نقل مکان کنید، می توانید به وسیله این ویزا اقدامات لازم را انجام دهید. شما باید نشان دهید که بودجه کافی برای حمایت از خود در فرانسه، بدون استفاده از بودجه عمومی را دارید.

بعلاوه اگر می خواهید یک فعالیت تجاری، صنعتی یا کشاورزی راه اندازی یا در یک حرفه آزاد در فرانسه کار کنید، احتیاج به دریافت ویزای خود حمایتی فرانسه دارید. این ویزا به مدت یک سال معتبر است، مشروط بر اینکه در پانزده روز پس از ورود خود به فرانسه برای تأیید اعتبار ویزای خود اقدام کنید. اگر تمایل دارید یک کسب وکار نو در فرانسه راه اندازی کنید، باید قابلیت مالی پروژه خود را اثبات کنید.

تمکن مالی فرانسه

طبق قوانین منطقه شینگن هر زمانی که تصمیم به سفر به یکی از کشورهای منطقه شینگن گرفتید، باید مدارکی دال بر آمادگی مالی خود برای تأمین هزینه ها ارائه کنید. فرانسه هم از این قاعده مستثنی نیست و اثبات تمکن مالی یکی از شروط اساسی دریافت ویزای فرانسه است.

در واقع هر خارجی که قصد ورود به خاک فرانسه را دارد، هنگام درخواست ویزای فرانسه باید مدرکی مبنی بر در اختیار داشتن عایدی روزانه 120 یورویی ارائه دهد.

خرید ملک در فرانسه

افراد ساکن خارج از منطقه شینگن می توانند در فرانسه ملک بخرند؛ اما مطلقاً هیچ ارتباطی بین خرید ملک در فرانسه و اخذ مجوز اقامت وجود ندارد. قوانین مهاجرت فرانسه به کسی که فقط خانه ای در فرانسه دارد اجازه نمی دهد که درخواست اقامت کند. برای اخذ مجوز اقامت فرانسه باید برای مهاجرت اقدام کرد و تمام شرایط را رعایت نمود. معین برترین روش مهاجرت را به مشاوران برجسته مؤسسه حقوقی ملک پور بسپارید تا بدون مانع و در کوتاه ترین زمان ممکن پیروز به اخذ ویزای خود شوید.

مهاجرت سریع با موسسه حقوقی ملک پور

آیا قصد مهاجرت به فرانسه را دارید؟ یکی از اولین اقدامات انتخاب نوع ویزای فرانسه است. ویزای مناسب برای شما به مدت زمانی که قصد دارید در فرانسه زندگی کنید و دلایل مهاجرت شما بستگی دارد. انتخاب روش مناسب مهاجرت شانس پیروزیت شما را افزایش می دهد؛ بنابراین توصیه می گردد در این راه از مشاوره ها و هدایت های کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور، یکی از باسابقه ترین و معتبرترین مؤسسات حقوقی کشور، بهره ببرید.

فرایند مهاجرت به فرانسه ممکن است طولانی باشد و در صورت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی هزینه های اضافی زیادی را در پی داشته باشد. اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، می توانید با یکی از مشاوران و وکلای مؤسسه حقوقی ملک پور مشورت نموده و شرایط خود را برای وی تشریح کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1546

به "تور ارزان فرانسه: راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط اخذ اقامت فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط اخذ اقامت فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید