کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در استان تهران

به گزارش مجله مدیاپلیر، استاندار تهران گفت: بیشترین کاهش نرخ بیکاری در کشور طبق گزارش مرکز آمار در تابستان سال 99 را در تهران شاهد بودیم که این کاهش به میزان 4 درصد است.

کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در استان تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه 24 مهرماه در نشست آنالیز مسائل شهرستان قرچک که با حضور معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران، فرماندار قرچک، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: قرچک با همه مسائل دارای شهرک صنعتی پویا است و راهبرد دولت در شهرستان قرچک حفظ پویایی و ایجاد اشتغال در این شهرک می باشد.

محسنی بندپی اضافه کرد: در شهرستان قرچک با محدودیت زمین و آب روبرو هستیم و برای رفع مشکل آب این شهرستان با وزیر نیرو مکاتبه می کنیم تا این مشکل از آب سد ماملو رفع گردد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران مکلف شد تا تخصیص 100 هکتار زمین در شهرک صنعتی قرچک به صنایع غذایی کم آب بر صورت دهد گفت: در مورد طرح توسعه بیمارستان قرچک فعلاً طرحی در دستور کار نداریم اما می توان این بیمارستان را تجهیز کرد و بخش سی تی اسکن را راه اندازی کنیم.

وی گفت: دهکده سفال در 11 هکتار شهرک صنعتی قرچک احداث می گردد و در مورد اراضی موات در این شهرستان قرار شد این اراضی به قیمت منطقه در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 776

به "کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید