چرا فالکون برای نقش کاپیتان آمریکا مناسب است؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، کریس ایوانز شرح می دهد که چرا سم ویلسون ملقب به فالکون (آنتونی مکی) پس از استیو راجرز گزینه مناسبی برای کاپیتان آمریکای جدید در دنیای سینمایی مارول است.

چرا فالکون برای نقش کاپیتان آمریکا مناسب است؟

پس از گذشت نزدیک به یک دهه از بازی کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول به نظر می رسید که او با پخش انتقام جویان: انتها بازی از این دنیا خارج شود. در انتها فیلم دیدیم که استیو سپر کاپیتان آمریکا را به سم سپرد و به این ترتیب نشان داد که او کاپیتان جدید دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

  • دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم به بازگشت کاپیتان آمریکا نیاز دارد
  • 6 سریال مارول که در سال 2021 پخش خواهند شد
  • فیلم های دنیا سینمایی مارول را به چه ترتیبی باید ببینیم؟

کاوش در سریال فالکون و سرباز زمستان و کوشش برای پذیرش سپر توسط سم، نشان می دهد که چرا او گزینه درستی برای تصاحب سپر بوده است. فالکون تنها گزینه برای دریافت سپر کاپیتان آمریکا نبود. کمیک ها تصور می کردند که باکی بارنز و چند نفر دیگر خیلی پیش تر از فالکون تبدیل به کاپیتان آمریکا شوند، اما مارول شانس سباستین استن را برای دریافت عنوان و سپر کاپیتان آمریکا نادیده گرفت. این تصمیم در ابتدا شبهه هایی را برای دوست داران مارول ایجاد کرد، اما انتها تبدیل شدن فالکون به کاپیتان آمریکا منطقی تر جلوه کرد. اکنون، ایوانز میخواهد شرح دهد چرا تصاحب سپر توسط فالکون تصمیم درستی بوده است.

ستاره سابق مارول به عنوان عضوی از یک اثر برجسته، درباره ارتقای آنتونی مکی از یک شخصیت فرعی به کاپیتان آمریکای بعدی، با مجله سینمایی ورایتی صحبت کرد. ایوانز به این رسانه گفت که فالکون در طول حضور خود در دنیای سینمایی مارول بارها و بارها در دعوت به مبارزه کاپیتان آمریکا پاسخ مثبت داده است. این، تنها یکی از دلایل بسیاری است که ایوانز احساس می نماید فالکون گزینه درستی برای نقش کاپیتان آمریکا است.

او شجاعت، وفاداری و قابل اطمینان بودن خود را در طول چندین فیلم ثابت نموده است. سم چیزهای زیادی به دست آورده و همین طور چیزهای زیادی را هم از دست داده است. او به چیزی فراتر از خودش اعتقاد دارد و این تواضع برای داشتن سپر ضروری است.

استدلال ایوانز درباره اینکه چرا سام ویلسون جانشین شایسته ای برای استیو راجرز است، بسیار عالی است. باکی یک سرباز فوق العاده است که سازگاری بالاتری با توانایی های جسمی استیو دارد، اما او هنوز هم قاتلی است که سعی در اصلاح هویت خود دارد. در عین حال، سم در بیشتر فازهای 2 و 3 دقیقا در کنار استیو بود و به طور مکرر ویژگی هایی را که هر بیننده ای از کاپیتان آمریکا انتظار دارد بروز می دهد. بخشی از دلیل جذابیت فالکون و سرباز زمستان به این دلیل بود که انتظار می رفت سوژه اصلی داستان سم باشد و بداند که شایستگی زیادی برای حمل سپر دارد.

حضور سم در نقش کاپیتان آمریکا ظاهرا صندلی او را در فاز 4 و پس از آن تعیین می نماید. اما جالب است ببینیم در صورت بازگشت کریس ایوانز با شنل و سپر چه اتفاقی می افتد، چراکه خبر می رسد که ایوانز به عنوان کاپیتان آمریکا باز خواهد گشت. هرچند او این موضوع را رد نموده است.

بسته به این که استیو راجرز چطور در آینده به دنیای سینمایی مارول باز می شود، تعیین می نماید که می تواند نام کاپیتان آمریکا را پس بگیرد. به هر حال دلایل مناسب بودن حضور فالکون در نقش کاپیتان و تصاحب سپر را نمی توان نادیده گرفت، هرچند امیدواریم که فالکون و سرباز زمستان آغاز بسیاری از ماجراهای هیجان انگیز مارول با حضور فالکون به عنوان کاپیتان آمریکا باشد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1034

به "چرا فالکون برای نقش کاپیتان آمریکا مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فالکون برای نقش کاپیتان آمریکا مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید