مقدار افزایش حقوق سربازان در سال آینده چقدر خواهد بود؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، وحید جلال زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سال جاری هم مانند هر سال ردیف بودجه ای به سربازان اختصاص داده نشده، آیا در سال آینده سربازان افزایش حقوق دارند و در کمیسیون تلفیق به این مساله رسیدگی می گردد یا خیر، گفت: هیچ سالی در بودجه ردیفی برای حقوق، البسه و پوشاک سربازان دیده نمی گردد و این موضوع نو نیست.

مقدار افزایش حقوق سربازان در سال آینده چقدر خواهد بود؟

به گزارش مهر، وی اضافه نمود: در تبصره 14 قانون هدفمندی یارانه ها سال گذشته عدد خوبی را برای افزایش حقوق سربازان در نظر گرفتیم که این موضوع سبب شد تا هم حقوق سربازان افزایش پیدا کرد و هم مباحثی که به پوشاک و البسه مربوط می شد حل شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد: سال جاری هم در تبصره 14 این اتفاق می افتد و ان شاءالله در سال آینده افزایش حقوق سربازان را داریم.

جلال زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد حقوق سربازان افزایش پیدا می نماید، گفت: باید ابتدا منابع تعیین گردد تا بتوانیم بگوییم قرار است این افزایش چه اندازه باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید دید بودجه سال جاری با چند دلار بسته می گردد و چند بشکه نفت به بودجه اختصاص داده می گردد و بعد کمیسیون تلفیق تشکیل گردد تا بتوانیم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1471

به "مقدار افزایش حقوق سربازان در سال آینده چقدر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار افزایش حقوق سربازان در سال آینده چقدر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید