طراح خانه ویلایی: مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی البرز راه اندازی گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، استاندار البرز گفت:در مورد آنالیز کیفیت محصولات باغی و کشاورزی استان باید در مکانی مرکز پایش کیفیت محصولات کشاورزی راه اندازی گردد.

طراح خانه ویلایی: مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی البرز راه اندازی گردد

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز گفت: شرایط بازار در البرز به ثبات رسیده درصدد نیل به شرایط مطلوب هستیم درصدد توسعه کشت گلخانه ای و ایجاد شهرک های گلخانه ای در البرز هستیم در مورد آنالیز کیفیت محصولات باغی و کشاورزی استان باید در مکانی همانند میدان مرکزی میوه و تره بار مرکز پایش کیفیت محصولات کشاورزی راه اندازی گردد.

استاندار البرز اضافه نمود: باید تدابیری اتخاذ گردد و با رصد جدی بازار هماهنگی هایی ایجاد کنیم تا به شرایط مطلوب برسیم.

عبداللهی گفت: از وزارت جهاد و مجموعه مسئولان ملی انتظار عنایت ویژه به البرز را داریم چراکه این استان به علت شرایط جغرافیایی و اجتماعی در حوزه بازار مستعد چالش است.

او با بیان این که تنها 10 درصد از احتیاج بازار البرز در مورد مرغ در استان تامین می گردد، اضافه نمود: از وزیر جهاد درخواست می گردد به این منظور تمهیدات و تسهیلات لازم را فراهم نمایند تا با جذب سرمایه گذار در البرز به خودکفایی در فراوری مرغ برسیم.

عبداللهی اضافه نمود: در شرایط فعلی نیز انتظار می رود برای حمایت از کشتارگاه ها، مرغ هایی که از سایر استان ها به البرز می رسد به صورت زنده باشد.

استاندار البرز گفت: البرز در حوزه توسعه کشت گلخانه ای در حوزه گل و گیاه و صیفی جات بستر لازم را دارد و می تواند در این رابطه شاخص باشد از این رو از وزارت محترم جهاد انتظار می رود به منظور راه اندازی شهرک های گلخانه ای، مساعدت لازم را با البرز داشته باشد.

عبداللهی اضافه نمود: فرودگاه پیغام ظرفیت بسیار خوبی جهت توسعه صادرات به ویژه در حوزه محصولات کشاورزی برای البرز و استان های همجوار است از این رو انتظار می رود رایزنی لازم برای اختصاص سوخت یارانه ای برای هواپیما های باری انجام گرددک.

او گفت: البرز دارای سیلو های ذخیره بسیار خوبی است، ولی از تمام ظرفیت آن ها بهره برداری نمی گردد.

استاندار البرز اضافه نمود: در مورد تامین خوراک دام سنگین مشکلاتی از گذشته به جای مانده که باید برای این موضوع چاره اندیشی گردد.

عبداللهی گفت: در استان نیز باید مسئولان مربوطه برای جلوگیری از احتکار کالا با استفاده از سیستم های هوشمند و نرم افزار های روز جهان به رصد و نظارت بپردازند.

او اضافه نمود: ضرورت دارد در استان غرفه های ثابت و موقت عرضه میوه و تره بار و محصولات پروتئینی بویژه در ایام خاص سال همانند شب عید و ماه مبارک رمضان ایجاد گردد.

استاندار البرز گفت: در مورد آنالیز کیفیت محصولات باغی و کشاورزی استان نیز باید در مکانی همانند میدان مرکزی میوه و تره بار مرکز پایش کیفیت محصولات کشاورزی راه اندازی گردد.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1402

به "طراح خانه ویلایی: مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی البرز راه اندازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح خانه ویلایی: مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی البرز راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید