شناسایی 7500 واحد راکد، نیمه تمام و در حال احیاء لرستان

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 7500 واحد راکد، نیمه تمام و در حال احیا شناسایی شده است.

شناسایی 7500 واحد راکد، نیمه تمام و در حال احیاء لرستان

به گزارش خبرنگاران ، محمدرضا صفی خانی در نشست هم اندیشی چالش ها و فرصت های اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه 18 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی 20 تا 80 درصد در استان شناسایی شده است، اظهار کرد: این طرح ها در حال خروج از چرخه مالی بودند و در حال حاضر بیش از 60 هزار میلیارد ریال ارزش اضافه نموده ایجاد می نمایند.

وی با تاکید براینکه این طرح های بزرگ صنعتی در سند اقتصاد مقاومتی حمایت و به سرعت به انتها می رسند، اضافه نمود: صنعتی زنده و پویاست که بتواند فراوریات خود را به فروش برساند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از تدوین و تهیه سند اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت و معدن لرستان خبرداد و با اشاره به اینکه هدف گذاری صنایع راکد اجرا شده و 7500 واحد راکد، نیمه تمام و در حال احیاء شناسایی شده است، توضیح داد: اقدامات قابل توجهی برای بازاریابی و فروش محصولات غیرنفتی استان اجرا شده است.

وی اضافه نمود: همچنین اقدامات خوبی در راستای جذب منابع و رونق فراوری در استان اجرا شده است.

صفی خانی اضافه نمود: واحد صنعتی گهر دورود راکد بوده که با تزریق یک میلیارد و 360 میلیارد ریال احیا شده و هم اکنون فاز نخست این واحد به بهره برداری رسیده است و فاز 2 و 3 نیز تا مردادماه سال آینده فعال خواهد شد.

وی یادآورشد: لرستان با توجه به ثبت نام 2214 مورد به ارزش 3170 میلیارد ریال در سامانه بهین یاب رتبه نخست کشور را از آن خود نموده است.

صفی خانی اعلام کرد: فراوریات بعضی واحدهای سنگ بری لرستان به طور کامل به کشورهایی نظیر ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی صادر می شوند.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 227

به "شناسایی 7500 واحد راکد، نیمه تمام و در حال احیاء لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 7500 واحد راکد، نیمه تمام و در حال احیاء لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید