معرفی برترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا (تور ارزان اروپا)

به گزارش مجله مدیاپلیر، گرجستان از کشورهای خوش آب و هوای نزدیک به ایران می باشد که همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری از ایران و سایر نقاط جهان است. شهر باتومی، مرکز این کشور زیبا و دیدنی، یکی از برترین و محبوب ترین مقاصد سفری جهانگرد های ایرانی است که در پی سرگرمی و بازدید و یا حتی مهاجرت به آن سفر می نمایند. اقامت در باتومی در بعضی مواقع می تواند از چالش های بزرگ برای افرادی باشد که قصد سفر به این کشور را دارند، بنابراین آژانس خبرنگاران با آنالیز نیازها و انتظارات گردشگران به معرفی برترین هتل های باتومی در ادامه این راهنما پرداخته است تا بتوانید سفری لذت بخش و بدون دردسر را تجربه نمایید.

معرفی برترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

علاوه بر این که شهر باتومی و کشور گرجستان از طبیعت دیدنی، مراکز تاریخی و بازارهای رنگارنگ تشکیل شده است، سفر به این کشور نیز از هزینه های کمتری نسبت به سفر به سایر کشورها برخوردار است و بعلاوه ایرانیان نیازی به در اختیار داشتن ویزا برای بازدید و گردش در این کشور را نخواهند داشت. خرید وسایل ضروری و پوشاک نیز در این کشور برای ایرانیان دارای هزینه های ارزان ای خواهد بود و از همین رو گرجستان یکی از محبوب ترین کشورها برای بازدید و گشت و گذار به شمار می آید. در ادامه قصد داریم تا برترین هتل های باتومی را به شما معرفی نموده و امکانات موجود در هر یک از این هتل ها را آنالیز نماییم، در صورتی که قصد سفر به گرجستان و اقامت در شهر باتومی را دارید؛ پیشنهاد می دهیم این راهنمای خبرنگاران را از دست ندهید.

معرفی لوکس ترین و برترین هتل های باتومی گرجستان

شهر باتومی با مراکز تفریحی و دیدنی بسیاری که دارد از مهمانان و گردشگران پذیرایی به عمل می آورد و علاوه بر این موضوع، با توجه به رشد صنعت گردشگری و گردشگر کشور گرجستان در سال های اخیر، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری در شهر باتومی برای گردشگران در نظر گرفته شده است و برترین هتل های باتومی با داشتن امکاناتی لوکس و در سطح کیفیت جهانی، اقامت ایده آلی را برای مهمانان این شهر فراهم می آورند. بعضی از برترین هتل های باتومی در نزدیکی ساحل این شهر واقع شده اند که منظرهی فوق العاده را به نمایش می گذارند و البته نسبت به سایر هتل های این شهر محبوب تر و تا حدودی پر هزینه تر هستند.

بنابراین یکی از فاکتورهای مهمی که بر روی هزینه اقامت در برترین هتل های باتومی تأثیر بسیاری می گذارد، موقعیت قرار گیری این هتل ها می باشد و از طرفی باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در هتل های باتومی به مقدار اقامت در سایر شهرهای گردشگری زیاد نیست و حتی می توانید با صرف هزینه های مناسب در هتل های 5 ستاره و لوکس این شهر نیز اقامتی خاطره انگیز را تجربه نمایید. همراه ما باشید تا با برترین هتل های باتومی بیشتر آشنا شویم.

هتل شرایتون باتومی | Sheraton Batumi Hotel

هتل شرایتون باتومی یکی از برترین هتل های باتومی به شمار می آید که از دید مسافران تریپ ادوایزر در سال 2016 به عنوان برترین هتل باتومی شناخته شد. این هتل 5 ستاره و لوکس برای مهمانان و گردشگران ایرانی از قیمت مناسبی برخوردار است و در ساحل دریای سیاه واقع شده و نمای منحصر به فردی را به مهمانان داخل هتل ارائه می دهد.

هتل شرایتون باتومی دارای معماری و طراحی بسیار لوکس و دیدنی است و به همین علت در بین ساختمان های موجود در شهر باتومی بسیار تعیین و دیدنی است. این هتل تنها حدود 15 دقیقه با فرودگاه اصلی باتومی فاصله دارد و مهمانانی که در آن اقامت می نمایند با حدود 10 الی 15 دقیقه پیاده روی می توانند به مرکز شهر باتومی دسترسی داشته باشند. هتل مجلل شرایتون از 202 اتاق لوکس و با امکانات تشکیل شده و 26 سوئیت نیز در بخش های مختلف هتل قرار گرفته است. استخر سرپوشیده و روباز در محوطه هتل وجود دارد و بعلاوه وای فای رایگان و سالن بدنسازی نیز در دسترس همه مهمانان هتل قرار گرفته است.

پذیرش هتل از ساعت 15:00 بوده و خروج از هتل تا ساعت 12:00 امکان پذیر می باشد. بعلاوه این هتل، پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان روستاولی 28

هتل رادیسون بلو باتومی | Radisson Blu Hotel Batumi

هتل رادیسون بلو باتومی نیز از برترین هتل های باتومی به شمار می آید که معماری بسیار خاص و مجللی داشته و امکاناتی منحصر به فرد را به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل لوکس 5 ستاره، ظاهری تمام شیشه ای دارد و به وسیله مهمانان حرفه ای و مجرب ایتالیایی طراحی شده است. بعلاوه، هتل رادیسون بلو باتومی در نزدیکی ساحل دریای سیاه واقع شده است که اقامتی رویایی را برای هر مهمان رقم می زند. اتاق ها و سوئیت های موجود در هتل، در مجموع 168 باب می باشد و بعلاوه برای دسترسی به مرکز شهر نیازی به طی کردن مسافت های طولانی نخواهید داشت.

از جمله امکانات موجود در این هتل، استخر، وای فای و پارکینگ رایگان می باشد. مهمانان می توانند از امکانات سالن بدنسازی، سونا و ماساژ موجود در محوطه هتل نیز بهره مند شوند. بعلاوه هر اتاق حدبیشتر گنجایش یک تخت اضافه را داشته و ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان نینوشویلی 1

هتل لئوگرند باتومی | Leogrand Hotel & Casino Batumi

سومین هتل لوکس باتومی که در این لیست قرار گرفته است و از نظر بسیاری از مهمانان آن، از برترین هتل های باتومی به شمار می رود، هتل لئوگرند باتومی می باشد. این هتل 5 ستاره با امکانات بسیار با کیفیت و دیزاین فوق العاده ای که دارد، اقامتی رویایی را برای مهمانان خود رقم می زند. موقعیت قرار گیری هتل لئوگرند در ورودی اصلی شهر می باشد و بنابراین، دسترسی به مراکز مختلف شهر باتومی برای افراد مقیم در هتل بسیار ساده خواهد بود؛ اگر چه سرویس رفت و برگشت فرودگاهی نیز در دسترسی همه مهمانان می باشد.

از جمله امکانات برتر هتل لئوگرند می توان به استخر مجهز آن اشاره نمود و مهمانان می توانند به صورت رایگان از امکانات وای فای و پارکینگ بهره مند شوند، سالن بدنسازی بسیار پیشرفته همراه با سالن ماساژ برای همه مهمانان در دسترس است. با اقامت در این هتل 5 ستاره می توانید همه روزه از صبحانه های رایگان هتل بهره مند شوید و در رستوران مجلل و لوکس هتل، وعده های ناهار و شام خود را صرف کنید. هتل لئوگرند باتومی دارای 180 باب اتاق و سوئیت با کیفیت و مدرن می باشد.

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان گوگباشویلی

هتل هیلتون باتومی | Hilton Batumi

یکی از هتل های برتر باتومی که از دید مهمانان آن جزو با کیفیت ترین هتل های این شهر به شمار می آید، هتل هیلتون باتومی می باشد. این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی منحصر به فرد مانند انواع استخرهای سرپوشیده و روباز، رستوران مجلل و سالن بدنسازی می باشد. هتل هیلتون باتومی در کل از 247 باب اتاق و سوئیت تشکیل شده است که

منظرهی عالی از ساحل دریای سیاه را برای مهمانان مقیم در هتل به نمایش می گذارند. با اقامت در این هتل مجلل، این فرصت را خواهید داشت تا به صورت رایگان از اینترنت و پارکینگ هتل بهره ببرید. بعلاوه طیف وسیعی از غذاهای گرجی و بین المللی در این هتل سرو می شوند که با متریال و مواد اولیه عالی پخته می شوند. هتل هیلتون باتومی در نزدیکی مرکز شهر باتومی واقع شده است و از همین رو دیگر مسئله ای بابت دسترسی به مراکز خرید و منطقه ها دیدنی شهر نخواهید داشت.

پذیرش در هتل از ساعت 15:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 امکان پذیر خواهد بود، پیشنهاد می کنیم قبل از رزرو هر اتاق، شرایط کنسلی هر اتاق را آنالیز نمایید، چرا که این شرایط برای هر اتاق یا سوئیت با یکدیگر متفاوت خواهد بود. ورود حیوانات خانگی در صورت درخواست به داخل هتل آزاد است و با این حال ممکن است هزینه اضافی دریافت گردد.

آدرس: گرجستان، باتومی 6010، خیابان روستاولی

هتل ایفوریا باتومی | Euphoria Batumi Hotel

هتل ایفوریا باتومی یکی از برترین هتل های باتومی است که در سواحل دریای سیاه واقع شده است، این هتل 4.5 ستاره امکانات مجلل و لوکس بسیاری را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و اگر در پی یک هتل بسیار مجلل و منحصر به فرد در نزدیکی فرودگاه باتومی هستید، هتل ایفوریا باتومی می تواند یک انتخاب عالی برای شما به حساب بیاید. با اقامت در این هتل، امکان دسترسی به ساحل خصوص برای شما فراهم خواهد بود و برای بیشتر اتاق ها و سوئیت ها تراس هایی با منظره دریا در نظر گرفته شده است که منظره ای تماشایی را برای مهمانان مقیم در اتاق ها به نمایش می گذارد.

پارک آبی باتومی که یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی در این شهر به شمار می رود تنها حدود 0.5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. اگر در پی یک سفر آرامش بخش هستید تا هم بتوانید لذت ببرید و هم استراحت کنید، اقامت در هتل ایفوریا باتومی به همراه ساحل خلوت و زیبای خصوصی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند برترین تجربه سفر به گرجستان را برای شما رقم بزند. سالن بدنسازی هتل در دسترس همه مهمانان قرار گرفته است و می توانید به علاوه استفاده از امکانات ماساژ و سونا از استخرهای این هتل نیز بهره مند شوید.

پارکینگ و اینترنت به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرند و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی نیز برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است. پذیرش هتل از ساعت 14:00 و خروج از آن تا ساعت 12:00 امکان پذیر می باشد. برای مهمانانی که زیر 12 سال هستند، در صورت درخواست تخت اضافه به صورت رایگان ارائه می شوند و هر اتاق حدبیشتر گنجایش 2 تخت اضافه دارد. بعلاوه ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ایفوریا باتومی ممنوع است.

آدرس: گرجستان، باتومی 6010، بلوار تازه، خیابان سبز N1

  • محبوب ترین هتل های 5 ستاره باتومی کدم اند؟

فرقی نمی کند برای کار به باتومی سفر می کنید یا برای تعطیلات به این شهر می روید، بسیاری از هتل های 5 ستاره محبوب در باتومی وجود دارند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. با این حال، هتل هیلتون باتومی یک هتل 5 ستاره محبوب در بین گردشگران می باشد.

  • از بین تمام هتل های 5 ستاره باتومی، کدام هتل ها بالاترین امتیاز کاربران را به خود اختصاص داده است؟

طبق داده های سایت Trip.com، هتل شرایتون باتومی و هتـل هیلتون باتومی از هتل های 5 ستاره پرطرفدار با امتیاز بالا هستند.

  • آیا هتل های لوکس باتومی استخر دارند؟

هـتل های لوکس معروف باتومی که دارای استخر هستند عبارت اند از:

  • هتل شرایتون باتومی
  • هتـل رادیسون بلو باتومی
  • هتل هیلتون باتومی
  • برترین هتل های لوکس باتومی کدم اند؟

بعضی از برترین هتل های لوکس باتومی عبارت اند از:

  1. هتل شرایتون باتومی
  2. هتـل رادیسون بلو باتومی
  3. هیلتون باتومی امتیاز مسافر

نتیجه گیری

سفر به گرجستان همواره می تواند به یکی از برترین سفرهای زندگی هر فرد تبدیل گردد؛ با استفاده از هدایت که در اینجا آوردیم می توانید هتل محبوب خود را انتخاب کنید و به راحتی یک اقامت لوکس و رویایی را در کنار سواحل باتومی تجربه نمایید. بعلاوه، در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاع در خصوص هتل های لوکس سایر شهرها و کشورهای جهان هستید، پیشنهاد می کنیم از قسمت مربوط به معرفی هتل ها در سایت خبرنگاران استفاده نمایید تا با در اختیار داشتن اطلاعات کافی در خصوص اقامتگاه مورد نظر خود، بتوانید سفری بی دغدغه را تجربه نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1646

به "معرفی برترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید