سامانه های آموزشی دانشگاه بوعلی دچار مشکل شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/همدان معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا از بروز مسائل فنی در سامانه های آموزشی این دانشگاه اطلاع داد.

سامانه های آموزشی دانشگاه بوعلی دچار مشکل شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

دکتر حسن ساری خانی در گفتوگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سامانه های آموزشی دانشگاه بوعلی سینا دچار مسائلی شده است و همکاران ما در حال برطرف این مشکل هستند.

وی توضیح داد: هر تغییرات درسی که دانشجویان در حذف و اضافه انجام دادند، هنوز در سامانه بارگیری نشده به همین علت درس افزار دانشجویان به روزرسانی نشده است البته تمام کوششمان را می کنیم تا درس افزار برای اوایل هفته آینده به روزرسانی گردد.

ساری خانی در رابطه با آموزش های مجازی این دانشگاه در ترم 991، گفت: در آموزش های آفلاین مسئله ای نداشتیم و همه کارها به خوبی صورت گرفته است اما در آموزش آنلاین مسائلی مانند قطعی اینترنت دانشجو و استاد وجود داشت.

وی اظهار داشت: بعضی اساتید در دانشگاه از اینترنت بی سیم استفاده می کردند که مسائلی ایجاد می کرد اما با کوشش همکاران ما در بخش فناوری اطلاعات این مسائل تا حدودی حل شد.

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: با توجه به نظر اساتید فقط 40 تا 60 درصد کلاس ها باید به صورت آنلاین برگزار شوند و مابقی آموزش باید در سامانه درس افزار باشد.

وی در رابطه با مسائل دانشجویان مبنی بر بی برنامگی اساتید در بارگذاری دروس در سامانه درس افزار، گفت: تمام تأکید ما در برنامه ای که به دانشکده ها ارسال شده، این بوده است که فایل ها باید در زمان مقرر هر درس بارگذاری گردد.

به گزارش خبرنگاران، همچنین در سایت دانشگاه بوعلی سینا آمده است: به دلایل فنی دسترسی ها به سامانه های دانشگاه از خارج کشور مسدود و vpn خارج دانشگاه از دسترس خارج شده است. سامانه ها از داخل کشور در دسترس است و البته ممکن است همراه با اختلال محدودی باشد. این شرایط موقتی است و به زودی مرتفع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 777

به "سامانه های آموزشی دانشگاه بوعلی دچار مشکل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه های آموزشی دانشگاه بوعلی دچار مشکل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید