زمان واریز یارانه آذرماه 1401 ، روش پرداخت و مبلغ یارانه

به گزارش مجله مدیاپلیر، آنطور که مسئولان اعلام کرده اند با توجه به آماده نبودن زیرساخت های لازم برای پرداخت کالابرگ الکترونیک، در آذرماه نیز یارانه خانوار های مشمول به صورت نقدی پرداخت خواهد شد؛ البته به جز یک استان.

زمان واریز یارانه آذرماه 1401 ، روش پرداخت و مبلغ یارانه

به گزارش ایبنا، در ماه های گذشته یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی در بازه زمانی 20 تا 22 هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد که در آذرماه نیز همین روال برقرار است.

هفته گذشته بود که احسان خاندوزی از اتمام آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: مقدمات کار فراهم و روند آزمایشی اجرای طرح کالابرگ اجرا شده و قرار است یارانه یکی از استان ها قطع شود و مردم این استان به جای یارانه نقدی، کالابرگ دریافت کنند؛ اما یارانه نقدی دیگر استان ها به قوت خود باقی است و پرداخت می شود.

پس از آن هم سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کرد که یارانه استان هرمزگان از آذرماه قطع می شود.

همچنین بنا بر گفته صولت مرتضوی، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، استفاده از کالابرگ اختیاری است؛ یعنی کسانی که خواستند می توانند از آن استفاده کنند و کسانی که نخواستند هم می توانند یارانه نقدی را به جای کالابرگ بگیرند.

سازکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می شود و افراد در یک بازه زمانی تعیین مختار هستند با این کارت، کالای تعیین شده را خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می شود، پول آن را برداشت کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1690

به "زمان واریز یارانه آذرماه 1401 ، روش پرداخت و مبلغ یارانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واریز یارانه آذرماه 1401 ، روش پرداخت و مبلغ یارانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید