زمان بازگشایی مهدهای کودک

به گزارش مجله مدیاپلیر، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تهیه پیش نویس پروتکل حضور بچه ها در مهدهای کودک با ظرفیت حداکثر 50 درصدی و اولویت والدین شاغل از 24 خرداد اطلاع داد.

زمان بازگشایی مهدهای کودک

حبیب الله مسعودی فرید در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه براساس گفته رئیس جمهور فعالیت مهدهای کودک با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت از روز شنبه (24 خرداد) شروع می گردد. گفت: سازمان بهزیستی پیش نویس پروتکل مذکور را تهیه نموده است و عمدتا شامل رعایت موازین بهداشتی است.

وی اضافه کرد: برای مثال بچه ها و مربیان باید به محض ورود تب سنجی شوند، پدرها ومادرها نباید وارد فضای بچه ها شوند و حتی ورود و خروج بچه ها با زمانبندی به گونه ای باشد که منجر به ازدحام نگردد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه منتظریم تا بازخورد ستاد مقابله را در خصوص این پروتکل دریافت کنیم، اظهار کرد: بر این اساس مهدهای کودک حداکثر یک سوم تا 50 درصد می توانند بچه ها را پذیرش نمایند و اولویت با بچه های است که والدین شاغل دارند.

مسعودی فرید ادامه داد: این موارد کلیات پیشنهاد ما به ستاد مقابله با کرونا است، امیدواریم تا چهارشنبه این موارد قطعی شده و آن را به استان ها ابلاغ کنیم.

وی درخصوص هزینه حضور بچه ها در مهدها نیز توضیح داد: با توجه به اینکه میزان پذیرش بچه ها حتی در مناطق سفید کمتر شده و در مناطق قرمز به یک سوم رسیده، دفتر بچه ها و نوجوانان در حال آنالیز است تا هم مهدها و هم مردم دچار مشکل نشوند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 568

به "زمان بازگشایی مهدهای کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشایی مهدهای کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید