راه اندازی گروه های سیار واکسیناسیون در لرستان

به گزارش مجله مدیاپلیر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گروه های سیار واکسیناسیون در منطقه ها حاشیه نشین و محروم شهر های استان راه اندازی می گردد.

راه اندازی گروه های سیار واکسیناسیون در لرستان

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با اجرای طرح واکسیناسیون گسترده در سطح کشور و در پی آن در استان لرستان، خوشبختانه فرایند مطلوبی به لحاظ سیر نزولی بیماری کرونا حاکم شده است.

وی گفت: طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده در لرستان، چهار شهرستان وارد شرایط آبی کرونا شده و 7 شهرستان دیگر نیز در شرایط زرد قرار دارند که نسبت به هفته های گذشته شرایط به مراتب بهتر شده است.

وی ادامه داد: بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی، شهرستان های کوهدشت، سلسله، دورود و بروجرد در شرایط آبی و سایر شهرستان ها نیز در شرایط زرد کرونا قرار دارند.

معاون استاندار لرستان گفت: علی رغم اقدامات اجرا شده در فراهم سازی شرایط برای تسهیل در واکسیناسیون، در بعضی شهرستان ها آمار استقبال از تزریق واکسن قابل قبول نیست و با توجه به اهمیت افزایش سطح ایمنی جامعه در پی واکسیناسیون، ضروری است هم استانی های محترم در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند.

ثمینی توضیح داد: در بحث واکسیناسیون دانش آموزان، تا به امروز حدود 92 درصد دز اول و 66 درصد دیگر دز دوم را تزریق نموده اند که در جلسه امروز بر ادامه فرایند واکسیناسیون دانش آموزان، مربیان و معلمان تاکید شد.

وی بعلاوه گفت : با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا 284 شهر در کشور وارد شرایط آبی شده اند که از تاثیر مطلوب واکسیناسیون رده های سنی مختلف در مهار بیماری حکایت دارد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1445

به "راه اندازی گروه های سیار واکسیناسیون در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی گروه های سیار واکسیناسیون در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید