خرید تضمینی گندم در کردستان آغاز شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/کردستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان گفت: در راستای سیاست های دولت انقلابی و مردمی و همچنین حمایت از بخش تولید،خرید تضمینی گندم از چهارم فروردین ماه در سطح مراکز خرید بخش دولتی استان آغاز شده است.

خرید تضمینی گندم در کردستان آغاز شد

جمال صالحی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست های دولت انقلابی و مردمی و همچنین حمایت از بخش فراوری، خرید تضمینی گندم از چهارم فروردین ماه در سطح مراکز خرید بخش دولتی استان آغاز شده است.

وی خطاب به کشاورزان بیان نمود: اشخاص حقیقی یا حقوقی مراکز گندم فراوری نشده بذری می توانند گندم های مازاد بر نیاز مصرف خود را از قرار هر کیلوگرم گندم با نرخ 10 هزار و 500 تومان از کشاورزان خریداری کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان شرح داد: مبلغ یک هزار تومان به ازای هر کیلو نیز بابت جایزه تحویل گندم به دولت به کشاورزان پرداخت می شود.

وی از آمادگی کامل در استان برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خبر داد و اضافه کرد: قیمت خرید تضمینی گندم با افت چهار درصد مفید و یک درصد افت غیرمفید 10 هزار و 500 تومان است.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان، برداشت و خرید تضمینی گندم هر ساله در اواخر خرداد ماه در کردستان آغاز و تا اوایل شهریورماه به طول می انجامد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1601

به "خرید تضمینی گندم در کردستان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تضمینی گندم در کردستان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید