جک J7 به بازار ایران می آید

به گزارش مجله مدیاپلیر، خودروسازی جک (JAC) در حال آماده شدن برای حضوری پررنگ تر در به بازار ایران است. محمدرضا پورکاظمی، معاونت فروش و بازاریابی کرمان موتور، در مراسم تحویل اولین سری جک S5 با پیشرانه نو TGDI از برنامه این شرکت برای عرضه سدان نو جک J7 در سال آینده اطلاع داد.

جک J7 به بازار ایران می آید

جک J7 در سال 2019 رونمایی شد، اما در مدل 2020 به بازار چین رفت و در اولین ماه های عرضه اش توانست پرفروش ترین محصول جک باشد.

جک J7 فقط با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه شده است که حدود 150 اسب بخار قدرت به همراه 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار چرخ های جلو قرار می دهد.مصرف ترکیبی آن نیز حدود 7.5 لیتر اعلام شده است. مشتریان A5 می توانند این خودرو را با گیربکس 6 دنده دستی یا گیربکس CVT سفارش دهند.

طراحی جک J7 در مرکز توسعه و تحقیقات جک تورین (JAC Turin R&D) در ایتالیا و زیر نظر مدیر اجرایی این مرکز، یعنی آقای دنیل گاگلیونه (Daniele Gaglione) اجرا شده است. آقای گاگلیونه که سرپرست گروه طراحی بیرونی محصولات جک و بعلاوه طراح ارشد این شرکت است، همان طراح سابق آلفارومئو است که با خلق آلفارومئو 8C معروفیت جهانی پیدا کرد و سپس به عنوان مدیر طراحی به مازراتی و کرایسلر رفت، اما درنهایت در سال 2010 به جک پیوست.

بعضی از آپشن هایی که در داخل کابین خودروی جک J7 داریم، شامل نمایشگر 10.4 اینچی 4K، نور بالای اتوماتیک، سانروف الکتریکی، پاور ویندوز، نورپردازی داخل کابین، گرمکن شیشه های عقب، دکمه های کنترلی کامل روی فرمان، 6 کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، سنسور باد لاستیک ها، دوربین دنده عقب، دوربین 360 درجه، استارت دکمه ای و در صندوق عقب برقی است.

مدل های آزمایشی از خودروی جک J7 که البته در بعضی بازارها به آن A5 نیز گفته می گردد و احتمالاً در ایران با همان نام J7 معرفی گردد؛ وارد انبار شرکت کرمان موتور شده است.

آگهی های خرید و فروش خودرو جک

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1622

به "جک J7 به بازار ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک J7 به بازار ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید