جشن امضای کتاب راننده رئیس جمهور در شیراز

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران ، در فارس، آیین رونمایی از کتاب راننده رئیس جمهور اثر تازه سلمان کدیور از سوی پاتوق کتاب شیراز و انتشارات شهرستان ادب با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس و کارگروه کتاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس برگزار می شود.

جشن امضای کتاب راننده رئیس جمهور در شیراز

راننده رئیس جمهور مجموعه داستان های کوتاه سیاسی و اجتماعی است که از سوی انتشارات شهرستان ادب چاپ شده است. اثر قبلی این نویسنده، کتاب پس از بیست سال با استقبال بی نظیر مخاطبان روبه رو شد و از طریق رهبر معظم انقلاب مورد تحسین واقع شد.

این مراسم با حضور سلمان کدیور، نویسنده اثر، بیژن کیا، نویسنده و منتقد ادبی و اکبر صحرایی، نویسنده و دارنده جایزه جلال آل احمد فردا شنبه (4 دی ماه) در پاتوق کتاب شیراز واقع در خیابان شهید فقیهی (صورتگر) نبش کوچه 8 ساعت 18 عصر برگزار می شود.

رهبر معظم انقلاب پس از مطالعه پس از بیست سال فرموده بودند: سلام من را به نویسنده برسانید و به ایشان خداقوت و خسته نباشید بگویید و همچنین از نویسنده و ناشر کتاب تشکر کنید. پس از بیست سال یک عاشقانه مجذوب کننده تاریخی قوی است که واقعا یک رمان خیلی خوب از کار درآمده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1484

به "جشن امضای کتاب راننده رئیس جمهور در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن امضای کتاب راننده رئیس جمهور در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید