چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش مجله مدیاپلیر، رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: چهارمین دوره جشنواره کتاب سال آذربایجان غربی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان آذربایجان غربی برگزار می شود

وی افزود: شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال، ارتقای سطح کیفی نشر استان و تقویت شاخص مطالعه، تولید و توزیع کتاب در استان از جمله اهداف این جشنواره است.

این مقام مسئول اعلام نمود: کلیه مولفان، مصصحان، گردآورندگان، ناشران استان و پدیدآوردآورندگان بومی استان در سراسر کشور که چاپ اول خود را در سال 99 منتشر کرده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: ارسال دو نسخه به دبیرخانه از هر اثر، پذیرش آثار ارسالی به چهار زبان ترکی، فارسی، کُردی و ارمنی و برگزاری جشنواره د در 4 گروه تالیف، ترجمه، تصحیح و گردآوری برگزار خواهد شد و جشنواره به هر چهار زبان ترکی، فارسی، کُردی و ارمنی از جمله شرایط ارسال آثار به دبیرخانه است.

بابازاده ادامه داد: از جمله اولویت های مهم انتخابی کتاب سال، موضوعات مرتبط با استان آذربایجان غربی خواهد بود.

وی افزود: علاقه مندان تا دهم مردادماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه ر وی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ارسال کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1199

به "چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان آذربایجان غربی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان آذربایجان غربی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید