ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره علوم پزشکی رازی شروع شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی روز سوم بهمن ماه 1401 در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار می گردد.

ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره علوم پزشکی رازی شروع شد

ثبت نام در این دوره از جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از 30 مهر ماه شروع شده است و متقاضیان تا 20 آبان فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.

ثبت نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه علوم پزشکی) و سازمان ها، موسسات و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد.

افراد حقیقی شامل فناوران در دو گروه فناور برتر و محصول برتر، مخترعان ایرانی، محققین ایرانی، محققین جوان، محققین دانشجو و صاحبان پژوهش برتر برگزار خواهد شد. هر داوطلب مجاز است تنها در یک گروه شرکت کند.

بخش سازمان ها، موسسات و نهادهای حقوقی شامل دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی، مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، مراکز رشد فناوری سلامت، هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان است.

با توجه به نام گذاری امسال به عنوان فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین امتیاز دهی به شرکت ها یا هسته فناور بر مبنای شاخص های تعداد محصولات موجود در شرکت، اندازه فروش تحقق یافته حاصل از محصول دانش بنیان، تعداد اشتغال آفرینی به وسیله شرکت دانش بنیان و کیفیت دانش فنی محصولات و اندازه اثربخشی در نظام سلامت انجام می گردد.

ثبت نام و ارسال آثار در جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی به مدت سه هفته به صورت آنلاین و به وسیله سامانه جشنواره به نشانی دبیرخانه جشنواره تحقیقات و فناوری رازی (behdasht.gov.ir) امکان پذیر است.

بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی سوم بهمن ماه امسال در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1673

به "ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره علوم پزشکی رازی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره علوم پزشکی رازی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید