بدون شستن، فرش منزل را برق بیندازید

به گزارش مجله مدیاپلیر، بسیاری از افراد به جای اینکه بخواهند فرش شان را هر ساله بشویند به فکر راهکارهای بهتری می افتند تا بتوانند به هدف برق انداختن فرش بدون شستن برسند.

بدون شستن، فرش منزل را برق بیندازید

در این مطلب از خبرنگاران به مبحث برق انداختن فرش بدون شستن می پردازیم و روشی را معرفی کنیم که شما بتوانید به راحتی فرشتان را مثل روز اول کنید.

برق انداختن فرش بدون شستن

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در خصوص برق انداختن فرش بدون شستن چیزی نمی دانید بهتر است در ادامه با ما باشید تا مهارت لازم را در این زمینه کسب کنید.

جارو کشیدن فرش و موکت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که می تواند به نو کردن فرش یاری کند و سبب حفظ زیبایی اولیه فرش گردد، جارو کردن مرتب فرش است. دقت داشته باشید جارو کردن باید منظم و اصولی صورت پذیرد که در اینجا استفاده از جارو برقی می تواند موثرتر باشد. برای اینکه دکور خانه خود را زیبا کنید به مطلب در خانه خود گلدان های رنگی بسازید! سر بزنید.

لکه گیری فرش

اگر روی گوشه هایی از فرش شما لکه ای بیفتد، برای شستن آن ابتدا باید نوع لکه را بشناسید. سپس از محلول مناسب با آن بهره ببرید تا به راحتی پاک گردد. در ادامه با مهم ترین لکه ها و محلول متناسب با آن ها آشنا می شوید:

  • پروتئین: لکه های حاصل از مواد پروتئین دار مانند خون ، تخم مرغ که برای زدودن آن ها باید از محلول سرکه سفید، صابون و نمک در آب ولرم بهره ببرید.
  • دوده: فقط کافیست میزانی نمک روی آن قسمت ریخته و پس از ساعتی آن را با جاروبرقی پاک کنید.
  • جوهر: ماست کم چرب برترین حل کننده جوهر است، ماست را چند بار روی لکه بریزید و جمع کنید تا کاملا پاک گردد.
  • لکه های غلیظ لکه هایی مانند قهوه که به راحتی پاک نمی شوند را بهتر است با محلولی قوی تر پاک کنید. برای این کار نوشابه را با آب مخلوط کنید.
  • نیکوتین: تنباکوها را فقط می گردد با گلیسیرین پاک کرد. میزان کمی از آن را روی لکه بریزید و آرام تمیز کنید و در مرحله دوم گلیسیرین را به همراه مایع پاک کننده روی لکه ریخته و سی دقیقه صبرکنید و سپس آب کشی کنید.
  • روغن: برای از بین بردن آثار چربی تکه ای پارچه روی آن بگذارید و سپس اتو را با حرارت میانه روی آن قرار دهید و خوب آن را گرم کنید و سپس شستشو دهید.
  • مواد چسبنده: لکه های مواد چسبنده مانند آدامس و موم را باید از طریق یخ جدا کرد. یخ را در پارچه ای بپیچید و آن را روی محل لکه بگذارید تا کاملا خشک گردد. سپس به راحتی با قاشق یا پشت چاقو آن را از فرش جدا کنید.

استفاده از شامپو فرش برای برق انداختن فرش بدون شستن

به طور حتم یکی از مهم ترین مواردی که در مبحث برق انداختن فرش بدون شستن وجود دارد، استفاده از محلول هایی مانند شامپو فرش است. طبیعتا این امر راه حلی است که در فکر تمامی افراد وجود دارد. دقت داشته باشید اگر شامپو فرش کشیدن سطوح با اصول خاص خودش انجام نگردد قطعا آنچه انتظار می رود به دست نخواهد آمد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با افرادی که بدبین هستند چگونه برخورد کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1623

به "بدون شستن، فرش منزل را برق بیندازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون شستن، فرش منزل را برق بیندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید