اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا انتها سال 99 بخشیده شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تصویب طرح بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا پایان سال 99 در هیئت دولت خبر داد.

اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا انتها سال 99 بخشیده شد

علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به خسارت 12 هزار میلیاردی بخش خصوصی در صنعت گردشگری و افزایش روز افزون تعداد بیکاران این بخش، گفت:

در جلسه هیئت دولت که عصر روز یکشنبه 16 شهریور 99 برگزار گشت، مصوبه بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بخش خصوصی تا خاتمه سال جاری از طریق هیئت وزیران تصویب شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از کسب وکارها در بخش گردشگری، از دولت درخواست کرده بودیم تا این بخشودگی تا خاتمه سال جاری ادامه پیدا کند.

دکتر مونسان همچنین شرح داد که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تمام تلاش خود را برای حمایت بیشتر از بخش خصوصی در حوزه گردشگری، به کار خواهد گرفت. گفتنی است که بخش نامه های متعددی برای ارائه پیشنهاد و پیگیری حمایت های دولت از طرف وزیر به معاون گردشگری کشور ابلاغ شده است.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1500

به "اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا انتها سال 99 بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا انتها سال 99 بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید