8 پروژه با اعتبار 149میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، نشست خبری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ظهر امروز 17 بهمن ماه در محل هتل پارسیان یاسوج برگزار گردید.

8 پروژه با اعتبار 149میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفائی در این نشست گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی چهار فصل و دارای طبیعتی بکر است که 283 جاذبه گردشگری منحصر به فرد و 2500 اثر تاریخی را در خود جای داده است.

او از افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دهه فجر سال جاری اطلاع داد و اضافه کرد: موزه یاسوج به عنوان یکی از بزرگ ترین موزه های جنوب کشور از پروژه هایی است که در این ایام افتتاح می گردد و موزه نفت گچساران هم کلنگ زنی می گردد.

صفائی حجم سرمایه گذاری این پروژه ها را 149 میلیارد ریال مطرح کرد و اضافه کرد: با افتتاح این پروژه برای 116نفر اشتغال زایی می گردد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در مورد آخرین شرایط پروژه پارک آبی یاسوج گفت: در دو بازدیدی که از این پروژه داشتم مسائل احصا و پیگیری های لازم برای برطرف آنها اندیشیده شد و با این فرایند امیدواریم که این پروژه در اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 333

به "8 پروژه با اعتبار 149میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 پروژه با اعتبار 149میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید