پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 21 شهریورماه 1401

به گزارش مجله مدیاپلیر، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و دو درجه به مرور و در طول روز به سی و یک درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 21 شهریورماه 1401

به گزارش خبرنگاران؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 31 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (21 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (22 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (23 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 23 درجه و با حداکثر دمای 35 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ هوای تهران در شرایط سالم نهاده شد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون (20 شهریورماه) 85 و در شرایط سالم قرار گرفته است.

آلاینده شاخص هوای تهران طی 24 ساعت گذشته ازن با میانگین 94 بود و میانگین کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس نهاده شد.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم بندی می گردد؛ بر اساس این تقسیم بندی از عدد صفر تا 50 هوا پاک، از 51 تا 100 هوا قابل قبول (سالم) یا میانه، از 101 تا 150 هوا ناسالم برای گروه های حساس، از 151 تا 200 هوا ناسالم برای همه گروه ها، از 201 تا 300 هوا بسیار ناسالم و از 301 تا 500 شرایط کیفی هوا خطرناک است.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار، رعدوبرق و وزش باد در 9 استان، افزایش نسبی دما در اردبیل و استان های ساحلی دریای خزر و خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور اطلاع داد.

صادق ضیاییان اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز یکشنبه در برخی منطقه ها گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در شمال شرق تهران و شمال غرب سمنان در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق رخ می دهد.

وی ادامه داد: بعلاوه امروز در ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در جنوب و شرق کرمان، شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس، افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (21 شهریورماه) در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های گیلان، مازندران، تهران و سمنان بارش پراکنده و طی ساعات بعدازظهر در ارتفاعات و جنوب کرمان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1653

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 21 شهریورماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 21 شهریورماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید