پنج مقصد برای رغبت به مسافرت به صورت انفرادی

به گزارش مجله مدیاپلیر، تصورِ تنها سفر کردن در حالی که کسی بعنوان همسفر نیست ممکن است بعضی از مردم را از جستجو کشورها و مقاصدی که تا به حال سفر نکرده اند، منصرف کند و اگرچه یک سفر انفردای مسلما نیازمند آمادگی هایی است، اما بسیاری از خاطرات مهیج برای کسانی رقم میخورد که تصمیم گرفتند روز خود را به برترین نحو سپری نمایند و آن سفر را انجام دهند. هرچند در مکان هایی خاص سفر کردن به طور انفرادی بسیار لذت بخش تر از دیگر سفرها خواهد بود، و اینجا پنج مقصد برای مسافرت انفرادی که میتوانند استراحت نمایند و از تجربه های عالی پیشنهاد شده در آنجا لذت ببرند، قرار داده ایم. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

پنج مقصد برای رغبت به مسافرت به صورت انفرادی

پاریس

پاریس، مرکز فرانسوی زبان دارای بخش عظیمی از مکان های تماشایی و فعالیت های لذت بخش است و حتی برای مسافران دم دمی مزاج به میزان کافی معماری زیبا و مکان های فرهنگی وجود دارد که میتواند برای چندین هفته آنها را مشغول نگه دارد. چه جستجوی گنجینه های هنری موزه لوور، چه قدم زدن در کنار بانک های سن و تماشای جریان زندگی شهروندان پاریس باشد، با کلمات بسیاری میتوان پاریس را توصیف نمود، اما یقینا نمیتوان آن را خسته کننده توصیف کرد. شهر معمولا با وجود طیف وسیعی از اتفاقاتی که در طول سال پیش می آید شلوغ است، این در حافهرست که کسانی که در جستجوی لذت بردن از از چشم انداز ها در سفر انفردای هستند، میتوانند با قیمتی مقرون به صرفه یک دوچرخه اجاره نموده و بعلاوه به طور انفرادی ویا با ملحق شدن به یکی از تورهای برنامه ریزی شده دوچرخه سواری شهر به جستجو بپردازند.

کشور بوتان

کشوری که به علت استفاده از قانون مصرف مجازِ گراس بصورت ملی مشهور و بعنوان عامل موفقیت این کشور است، قطعا یکی از خودمانی ترین کشورها برای بازدید و مسافرت انفرادی است و در حالی که بسیاری از مردم ممکن است مرفه نباشند، واقعا از ته دل خوش امد گویی میکنند. چه انتخاب شما صومعه های تاریخی فوق العاده و قلعه های دژ انگ، چه پیاده روی به سمت چشم انداز های حیرت انگیز هیمالیا باشد، تنها سفر کردن و بازدید از کشور بوتان واقعا منحصر به فرد است. محدود شدن تعداد مسافرانی که در حال بازدید از این کشور هستند و توافق برای ملحق شدن به یک تور گروهی به این معناست که مسافرانِ تنها، یکدیگر را بصورت دسته جمعی دیدار میکنندکه این کار به منظور لذت بردن بطور دسته جمعی از منظره ها و آنچه آنها را احاطه نموده انجام می پذیرد.

وین

مرکز اتریش یکی دیگر از مقصدهای محبوب برای تنها سفر کردن است و طیف وسیعی از منظره ها دیدنی را در خود جای داده است. دارای چندین جاذبه برای مشغول ساختن بازدید کنندگان درقالب یک مسافرت انفرادی طولانی می باشد. فرهنگِ لذت بردن از غذا در وین به این صورت است که جشنِ امتحانِ طعم و مزه ها به خوبی یک جشن فرهنگی برگزار میشود، مانند اینکه میتوان از دکه های موجود در سطح خیابان نوعی سوسیس المانی را همراه با بسیاری از ظرف هایی که شهر بخاطر آنها معروفیت یافته برای میل کردن خریداری کرد. بعلاوه شهر بخاطر سیستم بازارش معروفیت یافته که به بازدید کنندگان این امکان را می دهد که هنگام جستجو بین محصولات با مردم بومی تعامل داشته باشند، این در حالی ست که خیابان های شلوغ در ماه نوامبر بخاطر بازار کریسمس بسیار شلوغ می شوند.

کاستاریکا

این کشور واقع در آمریکای مرکزی از آن کشورهاییست که مدتی طولانی افراد مجهز به کوله پشتی و دنیا گردان در فهرست وصیت نامه پیش از مرگ خود قرار میدهند و طی چند دهه اخیر برای افرادی که گردشگری در طبیعت را دوست دارند به یک مکان امن تبدیل برای مسافرت انفرادی شده است. درکنار فعالیت های عالی مانند پیاده روی و تماشای پرندگان که بطور طبیعی برای سفر انفردای مناسب است، بعلاوه چندین روش برای دیدار با مردم وجود دارد، مانند ملحق شدن به یک گروه در حال آنالیز دروس یا سوارکاری. با وجود شرایط مسالمت آمیز و دلپذیر بودن شرایط فوق العاده اقلیمی و آب و هوایی و سواحل خیره کننده، کاستاریکا در واقع یک گوهر گردشگری است.

شیلی

این کشور تماشایی واقع در امریکای جنوبی یکی از آن کشورهاییست که هم بخاطر منظره ها حیرت انگیز مجذوب کننده است و هم بخاطر تجربیات خارج از منزل که ناشی از طبیعت محبت آمیز مردم این کشور است که میتوان در آنجا از آن لذت برد و سفر انفردای را تجربه کرد. در فاصله ای نزدیک به چهارهزار مایل از نوارِ ساحلی، در بسیاری از بخش های این سرزمین فعالیت های بسیاری وجود دارد که برای سفر انفردای بسیارعالی هستند، از قایقرانی در دریا و اسکی روی آب تا قدم زدن بسیار لذت بخش در پاتاگونیای شیلی. این سرزمین یک تاریخچه طولانی در میزبانی از دنیا گردان و مسافران تنها دارد و چه قصد بازدید بصورت دسته جمعی در سانتیگو و چه قصد سفر به مکان های متروکه بیابانی به منظور طبیعت گردی را داشته باشید، شیلی یک تجربه عالی برای شما و مسافرت انفرادی خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1706

به "پنج مقصد برای رغبت به مسافرت به صورت انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج مقصد برای رغبت به مسافرت به صورت انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید