پلیس راهور تهران: افزایش 75 درصدی تعداد خودرو ها در معابر

به گزارش مجله مدیاپلیر، سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم در گفت وگوی تلویزیونی گفت: امروز از ابتدای صبح یعنی از ساعت 6 صبح بار ترافیکی در محدوده مرکز شهر تهران شاهد بودیم.

پلیس راهور تهران: افزایش 75 درصدی تعداد خودرو ها در معابر

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: الان هم این ترافیک در به خصوص محدوده مرکزی شهر تهران وجود دارد و این کار مدیریت ترافیک شهری را مختل می نماید.

رئیس پلیس راهور تهران عظیم گفت: امروز آنالیز ها نشان می دهد که 75 درصد نسبت به سال گذشته و روز 30 فروردین ماه افزایش ترافیک در محدوده مرکزی شهری داریم یعنی دو برابر خودرو بیشتر وارد این محدوده شده است.

سردار مهماندار اضافه کرد: نکته دوم بحث نبود پارکینگ به اندازه کافی در مرکز شهر تهران است و نبود پارکینگ باعث شده که خودرو ها دوبله پارک نموده اند و چند ردیفه کنار هم پارک می نمایند که این موضوع ترافیک را چند برابر نموده است.

وی اعلام کرد: ادامه این شرایط نه تنها مشکل محدوده شهر برای تردد را حل نمی نماید بلکه می تواند مخل کسب و کار این عزیزان باشد و اگر قرار باشد مردم اینگونه بی محابا وارد شهر بشوند نمی توان چیزی را کنترل کرد.

رئیس پلیس راهور تهران عظیم گفت: مردم عزیز باید از سفر های غیرضروری خودداری نمایند. هرچند که بعضی کسب و کار ها باز شده است، اما قرار نیست مردم اینگونه به سمت خرید روی بیاورند.

سردار مهماندار اضافه کرد: نکته ای که باید به آن توجه گردد این است که همه این افرادی که این روز ها وارد خیابان ها می شوند کارمندان نیستند که رفت و آمدشان ضروری باشد.

وی ادامه داد: شاهد این مدعای ما این است که اگر همه این افراد کارمند بودند نهایتا ما تا ساعت 9 صبح ترافیک را شاهد بودیم نه اینکه امروز تا همین الان هم ترافیک در معابر می بینیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 492

به "پلیس راهور تهران: افزایش 75 درصدی تعداد خودرو ها در معابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس راهور تهران: افزایش 75 درصدی تعداد خودرو ها در معابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید