هتل ساناپیرو باتومی؛ اقامتی آرام در ساحل دریای سیاه (تور ارزان گرجستان)

به گزارش مجله مدیاپلیر، هتل ساناپیرو باتومی در ساحل دریای سیاه در منطقه آرام نزدیک شهر باتومی واقع شده و دارای ساحل خصوصی با بار ساحلی است.

هتل ساناپیرو باتومی؛ اقامتی آرام در ساحل دریای سیاه (تور ارزان گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

این هتل منظره زیبایی به سمت پارک معجزه و منطقه تفریحی با نور شبانه ارائه می دهد. فاصله از مرکز شهر 4 کیلومتر و از فرودگاه 10 کیلومتر است. از جاذبه های گردشگری نزدیک این هتل می توان به تله کابین آرگو، برج الفبا، پارک معجزه و موزه باستان شناسی باتومی اشاره نمود که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می نمایند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باتومی گرجستان را داشته باشید، هتل Hotel Sanapiro Batumi با ارائه امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل ساناپیرو باتومی

این هتل طیف گسترده ای از اقامتگاه های با کیفیت، غذاخوری کامل، استخر و خدمات با کیفیت بالا را برای تعطیلات راحت میهمانان ارائه می دهد. هتل کاملا ساحلی است و برای خانواده ها یا دوستانی که با هم سفر می نمایند عالی است.

چه برای ماه عسل، کسب و کار یا یک استراحت خانوادگی اینجا هستید، هتل Hotel Sanapiro Batumi دارای خدمات و امکاناتی است که اقامتی به یاد ماندنی در باتومی را تضمین می نماید. خدمات و امکانات رفاهی در هتل برای همه میهمانان در دسترس است تا آسایش و راحتی را به حداکثر برساند.

از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق بخار، ماساژ، اتاق بیلیارد، زمین فوتبال کوچک، پارکینگ خودرو و ساحل خصوصی اشاره نمود. میهمانان می توانند در سونا استراحت نمایند یا در استخر شنا نمایند و مرکز تناسب اندام نیز در محل وجود دارد. خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. برای حفظ امنیت و آسودگی خاطر خود می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید.

برای رفتن به طبقات فوقانی می توانید از آسانسور بهره ببرید. استعمال دخانیات فقط محدود به فضاهای خاصی می گردد که برای این امر در نظر گرفته شده است. قبل از رزرو اتاق خود در هتل ساناپیرو توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت احتیاج در اختیار میهمانان قرار می گیرد. کارکنان با ملاحظه و دلسوز هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می نمایند. از بچه ها در هر سنی استقبال می گردد. ورود به هتل از ساعت 14 و تخلیه اتاق تا ساعت 12 ظهر صورت می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل Hotel Sanapiro Batumi عبارتند از:

اتاق دبل استاندارد با منظره دریا

اتاق توئین استاندارد با منظره دریا

اتاق توئین استاندارد

اتاق دبل سوپریور با منظره دریا

اتاق توئین سوپریور با منظره دریا

سوئیت کینگ با منظره دریا

اتاق خانوادگی

با توجه به احتیاج خود، خانواده و دوستان می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو نموده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. 86 اتاق در این هتل وجود دارد. هر کدام از اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های جهانی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، یخچال، سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش، لوازم برقی و بالکن های مجزا با منظره زیبایی از دریا هستند. برای راحتی و آسایش میهمانان حمام اختصاصی دارای آب گرم، دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در هر یک از اتاق ها تعبیه شده است. در صورت تمایل می توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

فاصله هتل ساناپیرو باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مجسمه علی و نینو: 3 کیلومتر

فاصله تا تله کابین آرگو: 3.3 کیلومتر

فاصله تا پارک معجزه: 3.3 کیلومتر

فاصله تا مسجد باتومی: 3.3 کیلومتر

فاصله تا برج الفبا: 3.3 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس ما: 3.8 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: 4.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1718

به "هتل ساناپیرو باتومی؛ اقامتی آرام در ساحل دریای سیاه (تور ارزان گرجستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ساناپیرو باتومی؛ اقامتی آرام در ساحل دریای سیاه (تور ارزان گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید