پروازهای غیر مستقیم ایران ترکیه با قطر ایرویز

به گزارش مجله مدیاپلیر، شروع پروازهای غیر مستقیم ایران ترکیه با هواپیمایی قطر ایرویز

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از عظیم ترین ایرلاین های دنیا است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا دارد. با وجودیکه تا زمان برقراری پروازهای مستقیم ایران ترکیه، امکان سفر به این کشور وجود ندارد اما با توجه به برقراری پروازهای روزانه از تهران به دوحه و از دوحه به استانبول، می توانید به وسیله پروازهای غیر مستقیم ایران ترکیه با قطر ایرویز از ایران به ترکیه سفر کنید.

پروازهای غیر مستقیم ایران ترکیه با قطر ایرویز

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

تا به حال ورود به ترکیه فقط برای اقوام ترک با ملیت ترکیه ای و شهروندان این کشور مقدور بود. اما از 19 جون به بعد محدودیت های سفر به ترکیه برداشته خواهد شد.

کیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر نمایند.

همچنین هواپیمایی قطر ایرویز با انعطافی که برای بلیط های خود در نظر گرفته است به مسافران اجازه می د هد تا انتخاب آزادتری برای پروازهای خود داشته باشند. اعتبار بلیط های پروازهای قطر ایرویز تا 2 سال پس از صدور بلیط می باشد.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

برنامه پروازهای غیر مستقیم ایران ترکیه با هواپیمایی قطر ایرویز:

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 501

به "پروازهای غیر مستقیم ایران ترکیه با قطر ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای غیر مستقیم ایران ترکیه با قطر ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید