تور کانادا: قیمت بلیط ایران به کانادا

به گزارش مجله مدیاپلیر، قیمت بلیط کانادا از دغدغه های متداول دانشجویانی و مهاجرانی است که برای تحصیل یا زندگی راهی کانادا میشوند. در این مطلب سعی داریم به معرفی شرکت های هواپیمایی که از تهران به مقصد کانادا پرواز دارند، بپردازیم.

تور کانادا: قیمت بلیط ایران به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تعداد شرکت های هواپیمایی که از تهران به مقصد کانادا پرواز دارند،پس از تحریم ها تغییراتی نموده است. قبل از تحریم ها، شرکت های هواپیمایی که از ایران به مقصد کانادا پرواز داشتند عبارت بودند از:

  1. بریتیش ایرویز
  2. لوفتانزا
  3. KLM
  4. قطر ایرویز
  5. ترکیش ایرلاین
  6. و بعلاوه شرکت ایرفرانس که به اسم همکار شرکت بریتیش ایرویز فعالیت می کرد.

بعد از اعمال تحریم ها، فعالیت بعضی از این شرکت های هواپیمایی در ایران قطع شد. در حال حاضر فقط شرکت های بریتیش ایرویز، ترکیش ایرلاین، لوفتانزا و قطر ایرویز از تهران به مقصد کانادا پرواز دارند. میانگین قیمت بلیط کانادا در حال حاضر بصورت یک توقف یا دو توقف مبلغ 1500 دلار تا 2000 دلار کانادا می باشد. این رقم بسته به تاریخ پرواز متغییر است. متاسفانه هیچ یک از این پروازها به کانادا مستقیم نیستند و همگی حداقل یک توقف دارند.

برای مثال اگر قصد دارید با پروازهای لوفتانزا به کانادا سفر کنید، ابتدا باید از تهران به فرانکفورت آلمان سفر نموده و سپس از فرانکفورت به مقصد ونکوور پرواز کنید.

پروازهای قطر ایرویز هم تهران را به مقصد دوحه ترک نموده و سپس از دوحه به مونترال پرواز می نمایند.

پروازهای ترکیش ایرلاین هم از تهران به استانبول و از استانبول به تورنتو رفته و مسافران از آنجا می توانند به هر کدام از شهرهای کانادا که می خواهند، سفر نمایند.

با توجه به افزایش قیمت پروازهای لوفتانزا پس از اعمال تحریم ها، افرادی که قصد عزیمت به کانادا را دارند و توانایی پرداخت هزینه بلیط این شرکت را ندارند، در طی سفر خود باید حداقل دو بار توقف نموده و 30 ساعت در راه باشند تا به کانادا برسند. این موضوع علاوه بر هزینه بالای پرواز به کانادا طول مدت سفر را هم به دشواریهای سفر افزوده است.

وبسایت های قیمت بلیط هواپیما و رزرو بلیط کانادا

سایت های متعددی برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما و خرید آن وجود دارد که در ادامه به مواردی از آن اشاره خواهد شد:

چیپو ایر cheapoair یک وبسایت خارجی است که امکان خرید بلیط آنلاین هواپیما را به شما می دهد. معمولا چیپو ایر قیمت بلیط خود را تضمین می نماید و بعید است شما قیمتی کمتر از این وبسایت پیدا کنید مگر اینکه با ترکیب چند خط هوایی مختلف. اما باید به خاطر داشته باشید که برای خریداری بلیط از این وبسایت باید Credit Card داشته باشید. در صورتیکه بستگان شما در خارج کشور باشند میتوانید قیمت بلیت هواپیما به مقصد کانادا در ایران و بعلاوه روی این وبسایت را با هم مقایسه کنید. در صورتیکه قیمت چیپوایر به صرفه تر بود، از کردیت کارد اقوام خود برای خرید بلیط استفاده نمایید.

اسکیپ لاگد skiplagged وبسایت بسیار کاربردی دیگری که قیمتهای بلیت کانادا و وسایر کشور های دنیا را حسابی شکسته است. این وبسایت به وسیله جوان 23 ساله هندی طراحی شده و با الگوریتم و هوش مصنوعی خود مقرون به صرفه ترین قیمتها را می یابد. چند سال پیش شرکت آمریکایی یونایتد ایرلاین از این شرکت به بهانه ارائه قیمتهای غیر واقعی شکایت کرد که البته پذیرفته نشد. بد نیست اگر قصد مسافرت به کانادا را دارید قیمتهای این وبسایت را هم چک کنید.

گوگل فلایت Google Flight منبعی است که به طور مستقیم فروشنده بلیط نیست، اما با مراجعه به آن می توانید از تاریخ پروازها به کانادا و قیمت بلیط هواپیما در آن تاریخ ها آگاه شوید. وبسایت گوگل فلایت روی تقویم برترین زمان ها را برای خرید بلیط مقرون به صرفه به کانادا به شما نشان خواهد داد.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1239

به "تور کانادا: قیمت بلیط ایران به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: قیمت بلیط ایران به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید