پاسخ واتس اپ به نامه دولت هند

به گزارش مجله مدیاپلیر، واتس اپ در واکنش به ابراز نگرانی دولت هند درباره سیاست حریم خصوصی جدید، بیان کرد حریم خصوصی کاربران بالاترین اولویت این سرویس پیغام رسان است.

پاسخ واتس اپ به نامه دولت هند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، وزارت فناوری هند 18 مه در نامه ای از واتس اپ خواسته بود سیاست حریم خصوصی جدیدش را که 15 ماه مه به اجرا درآمد لغو کند و همچنین گفت دولت هند می تواند علیه این شرکت اقدامات حقوقی انجام دهد.

واتس اپ در بیانیه ای گفت ما به نامه دولت هند پاسخ دادیم و آنها را مطمئن کردیم که حریم خصوصی کاربران بالاترین اولویت ما باقی خواهد ماند. واتس اپ همچنین گفت در به روزرسانی اخیر، حریم خصوصی پیامهای شخصی افراد تغییر پیدا ننموده است.

واتس اپ که متعلق به فیس بوک است، اوایل سال جاری اعلام نموده بود کاربرانش باید با شرایط جدید استفاده از سرویس این شرکت تا هشتم فوریه موافقت نمایند اما اجرای این سیاست را در پی انتقاد جهانی از تصمیم مذکور به 15 ماه مه موکوکل کرد. در بیانیه واتس اپ آمده است ما کارکرد واتس اپ را در هفته های آینده محدود نمی کنیم. در عوض مدام به کاربران درباره این به روزرسانی یادآوری خواهیم کرد.

هند با بیش از 500 میلیون کاربر، بزرگترین بازار واتس اپ است و این شرکت به طرحهای توسعه بزرگی برای این کشور دارد.

سیاست حریم خصوصی جدید واتس اپ که به این شرکت اجازه می دهد اطلاعات کاربران را با فیس بوک و شرکتهای زیرمجموعه اش به اشتراک بگذارد، به یک مورد دعوای حقوقی در هند منجر شده و رگولاتور هند را به تحقیقات در این خصوص واداشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1207

به "پاسخ واتس اپ به نامه دولت هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ واتس اپ به نامه دولت هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید