هند درباره مرگ های بچه ها در گامبیا مرتبط با داروهای ساخت هند تحقیق می نماید (تور بمبئی)

به گزارش مجله مدیاپلیر، وزیر خارجه هند به همتای گامبیایی اش گفت که دهلی نو به طور جدی در حال تحقیق درباره مرگ 69 کودک است که در یک گزارش مقدماتی به داروهای ساخت هند مربوط شده اند.

هند درباره مرگ های بچه ها در گامبیا مرتبط با داروهای ساخت هند تحقیق می نماید (تور بمبئی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز مقامات بهداشتی هند اعلام کردند فراوری در کارخانه شرکت داروسازی داخلی Maiden Pharmaceuticals را در سونپارت در شمال هند را پس از انتشار گزارش سازمان دنیای بهداشت که شربت های سرفه و سرماخوردگی این شرکت را به مرگ 69 کودک در گامبیا مربوط نموده بود. متوقف نموده اند.

اس جایشانکار، وزیر خارجه هند در توئیتی نوشت، این موضوع به طور جدی بوسیله مقامات مربوط در دست بررسی است.

این مرگ ها که بدترین حادثه مربوط به داروهای ساخت هند بوده اند، ضربه ای به صنعت داروسازی هند هسند که صاداراتش در دهه گذشته دو برابر شده و در سال اقتصادی با آغاز از ماه مارس به رقم 24.5 میلیارد دلار رسیده است.

هند که به داروخانه دنیا مشهور است، 45 درصد داروهای ژنتریک برای آفریقا را تهیه می نماید.

سازمان دنیای بهداشت هفته پیش یک گزارش هشدار درباره فراورده پزشکی منتشر کرد که در آن از مقامات ناظر دارویی خواسته بود که داروهای شرکت Maiden را از بازار خارج نمایند.

سازمان دنیای بهداشت گفت بررسی چهار داروی ساخت شرکت Maiden - محلول خوراکی پرومتازین، شربت سرفه کوفکساقتصادین، شربت سرفه بچه ماکوف و شرکت سرماخوردگی ماگریپ ان- نشان دهنده وجود میزان غیرقابل قبول از دی اتیلین گلیکول و اتیلن گلیکول بوده است که می توانند سمی باشد و آسیب حاد کلیوی ایجاد نمایند.

مقامات هندی فعالیت های فراوریی این شرکت را پس از بازرسی کارخانه اصلی آن در استان هاریانا که نشاندهنده تخطی در فعالیت های فراوریی و آزمایشی بود، متوقف نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1669

به "هند درباره مرگ های بچه ها در گامبیا مرتبط با داروهای ساخت هند تحقیق می نماید (تور بمبئی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند درباره مرگ های بچه ها در گامبیا مرتبط با داروهای ساخت هند تحقیق می نماید (تور بمبئی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید