همکاری جایزه بین المللی عکس 5 با سفارت ژاپن

به گزارش مجله مدیاپلیر، تهران (پانا) - مهدی شادی زاده از همکاری جایزه بین المللی عکس 5 با سفارت ژاپن اطلاع داد.

همکاری جایزه بین المللی عکس 5 با سفارت ژاپن

به گزارش روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده موسس و دبیر جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 گفت: خوشبختانه سال گذشته در دومین دوره جشنواره بین المللی عکس 5 حدود 15 سفارت از این جشنواره حمایت کردند و در مراسم های مختلفی که برگزار کردیم حضور داشتند. بسیاری از این سفارتخانه ها ما را تشویق می کردند که این جشنواره را ادامه دهیم که یکی از دلایل این تشویق ها این بود که همه به عباس کیارستمی ارادت خاصی دارند و تشابه استانداردهای این جشنواره با جشنواره های کشور دیگر از دلایل دیگر بود.

این مستندساز در ادامه اعلام کرد: من همواره علاقه خاصی به فرهنگ ژاپن دارم و نزدیک بودن فرهنگ ایران و ژاپن سبب شد مذاکراتی با صومی جونیچی رییس مرکز اطلاع رسانی و فرهنگی سفارت ژاپن داشته باشیم که در نتیجه قرار شد جشنواره سال جاری با همکاری سفارت ژاپن برگزار گردد و این عزیزان در تمامی مراحل با جشنواره بین المللی عکس 5 همکاری می نمایند.

این عکاس اعلام کرد: به نظر من عنوان بین المللی برای یک جشنواره باید واقعی باشد و آن جشنواره با سفارت ها همکاری داشته باشد در غیر این صورت نمی توانیم بگوییم یک جشنواره به صورت بین المللی برگزار می گردد. خوشبختانه چون ژاپنی ها علاقه خاصی به عکاسی و عباس کیارستمی دارند مطمئن هستم که همکاری خوبی رقم می خورد.

وی اضافه نمود: سال جاری قرار است این جشنواره متفاوت از سال های قبل برگزار گردد و برجسته ترین عکاسان ایرانی و خارجی به عنوان داور حضور خواهند داشت که اواسط فروردین ماه سال آینده داوران معرفی می گردد.

دبیر جشنواره بین المللی عکس 5 در خاتمه گفت: این جشنواره هر سال یکم تیرماه همزمان با سالروز تولد عباس کیارستمی برگزار می گردد که به زودی محل برگزاری آن اعلام می گردد.

عوامل این جشنواره عبارتند از: مهدی شادی زاده و علیرضا شادی زاده موسس و دبیر جشنواره، سیمین بایرامی مدیر هنری، غزل مظفری گرافیست، موسسه فرهنگی هنری پیشرو پارسیان امرداد مجری طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1556

به "همکاری جایزه بین المللی عکس 5 با سفارت ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری جایزه بین المللی عکس 5 با سفارت ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید