تور فیلیپین: طبیعت فیلیپین، بهشتی به جا مانده در تاریخ

به گزارش مجله مدیاپلیر، بهشتی به جا مانده بر روی زمین که دور از دست آدمی همچنان بکر مانده و آسمان آفتابی اش آن را به مکانی جادویی تبدیل نموده است. فیلیپین با طبیعت سحرانگیز از هر ثانیه سفر شما لحظاتی بی تکرار می سازد. برای سفر به این سرزمین رؤیایی با ما همراه باشید.

تور فیلیپین: طبیعت فیلیپین، بهشتی به جا مانده در تاریخ

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

سواحل بکر، طبیعتی شگفت انگیز و تاریخی پرفرازونشیب سرزمین بی مانند فیلیپین را بوجود آورده اند. این کشور زیبا در حاشیه شرقی آسیا قرار گرفته و بیش از 7000 جزیره را در خود جای داده است. هر چند که تمام این جزایر قابل سکونت نیستند اما بسیاری از آن ها بکر بوده و گردشگران را غرق در زیبایی خود می نمایند. پس اگر در پی مکانی بکر برای سفر پاییزی خود، تور فیلیپین با سرگرمیات مجذوب کننده شما را به خواسته تان می رساند.

.

جاذبه های طبیعی فیلیپین

فیلیپین کشوری با جزایر منحصربه فرد و طبیعتی خارق العاده است. در این مطلب با تعدادی از جاذبه های طبیعی این کشور زیبا آشنا می شویم.

جزیره بوراکای Boracay Island

ساحل گران بهای بوراکای همراه با شن های سفید و آب های ساحلی، این جزیره زیبا را به مرکز ساحلی فیلیپین تبدیل نموده اند. در واقع بوراکای ترکیبی مجذوب کننده از هر چیزی است که از یک شهر ساحلی انتظار دارید. در این شهر شگفت انگیز می توانید در هتل های لوکس اقامت کنید، غذای خود را در رستوران های 5 ستاره بین المللی میل کنید، از شب های همواره زنده بوراکای لذت ببرید و ده های سرگرمی مهیج دیگر مانند غواصی، پاراسیلینگ، موتورسواری و اسب سواری لذت ببرید. اگر هم سواحل آرام را به سرگرمیات پرهیجان ترجیح می دهید به سواحل شمالی بوراکای رفته و از تنهایی آرامش بخش خود در زیر درختان سرسبز نخل و صدای دلنشین موج های دریا لذت ببرید.

شهر ساحلی پورتو گالرا Puerto Galera

در جنوب مانیل، مرکز فیلیپین شهر ساحلی پورتو گالرا قرار گرفته است. این شهر بسیار زیبا به داشتن سواحل پرزرق وبرق و گونه های دریایی نادر معروفیت دارد. دو ساحل White Beach و Sabang از سواحل معروف پورتو گالرا هستند که هتل های ساحلی، کافه های دنج و سرگرمیات آبی فراوانی را در خود دارند. در این سواحل می توانید موج سواری نموده یا در زیر آب های کریستالی غواصی نموده و در کنار شگفت انگیزترین موجودات دریایی شنا کنید. خلیج Muelle از دیگر جاذبه های شهر ساحلی پورتو گالرا است. این خلیج با داشتن مغازه های مجذوب کننده صنایع دستی و رستوران های محلی از پرطرفدارترین منطق پورتوگالرا به تعداد می رود. بعلاوه وجود زیباترین صخره های مرجانی آسیای شرقی در خلیج Muelle، زیبایی آن را چندین برابر نموده است.

رودخانه زیرآب پرتوپرنسس Under ground River

با کمتر از یک ساعت رانندگی از شهر پرتو پرنسس یکی از اعجاب انگیزترین جاذبه های طبیعی فیلیپین را مقابل خود خواهید داشت. رودخانه ای خارق العاده که راستا حرکت خود در زیر غاری اسرارآمیز ادامه داده و با زیبایی وصف ناپذیر توانسته نام خود را در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رساند.

رودخانه زیرآب پورتو پرنسس طولانی ترین رودخانه زیرزمینی جهان بوده و یکی از عجایب طبیعی هفتگانه جهان به تعداد می رود. در این منطقه زیبا می توانید با گروه گردشگران همراه شده و با یک قایق پارویی ماجراجویی خود را شروع کنید. در این راستا استالاکتیت ها و استالاگمیت های شگفت انگیز را خواهید دید، وارد جهانی زیبای داخل غار شده و در ادامه راستا می توانید خفاش ها و سازه های سنگی درون غار را ببینید.

.

جزیره بوهول Bohol Island

در این جزیره دو جاذبه حیرت انگیز در انتظار شماست. ابتدا به سراغ Tarsire میرویم میمونی فوق العاده کوچک با چشمانی درشت و نارنجی که محبوب ترین پستاندار جزیره بوهول به تعداد می رود. این موجود دوست داشتنی به میزان بند انگشت است و چنان به شاخه های درخت می چسبد که گویی آن را در آغوش گرفته است. جاذبه حیرت انگیز دوم تپه افسانه ای شکلات است، بر طبق افسانه های محلی این تپه از پرتاب سنگ به وسیله یک غول عصبانی بوجود آمده است. علاوه بر این دو جاذبه حیرت انگیز، وجود صخره های مرجانی، سرگرمیات آبی مانند شنا، غواصی و چشم انداز هایی بی مانند از تلاقی مراتع سرسبز و دریا از دیگر ویژگی های جزیره بوهول در فیلیپین هستند.

Batan Island

اگر در پی بهشت گمشده در فیلیپین می گشت، بی شک جزیره باتان همان مکان مورد نظر شماست. این جزیره مجموعه ای کامل از دریا، جنگل، تپه های باشکوه و آفتاب ملایم را در خود دارد. از این رو پیشنهاد می کنیم یک روز کامل از سفرتان به فیلیپین را به گشت وگذار در جزیره باتان اختصاص دهید.

خانه های سنگی، کلیساهای اسپانیایی، گاوهای در حال چرا در مراتع سرسبز و انواع سرگرمیات مهیج دیگر از جاذبه هایی هستند که در جزیره باتان خواهید دید.

مزارع برنج Banaue Rice Terraces

کشور فیلیپین را بدون تماشا مزارع برنج ترک نکنید. دیوارهایی بلند و سرسبز که از 2000 سال قبل تا به حال همچنان پابرجا مانده و علاوه بر منبع درآمدی برای فیلیپینی ها امروزه به جاذبه گردشگری بی مانند در این کشور تبدیل شده اند. در اطراف این مزارع مجسمه های باستانی خواهید دید که به اعتقاد مردم محلی قرن هاست که از دانه های برنج محافظت می نمایند. برای تماشا این مراتع سرسبز می توانید با تورهای گروهی همراه شده و با قدم زدن در میان مراتع از طبیعت پیش روی خود لذت برده و به تمدد اعصاب بپردازید.

جهت رزور تور فیلیپین با همکاران واحد فروش در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

7 غذای لذیذ که در سفر به فیلیپین باید امتحان کرد

5 علت برای سفر به بوراکای، ساحلی تماشای در فیلیپین

نکات ضروری که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید

10 سوغاتی سنتی که در سفر به فیلیپین باید آن ها را خریداری کنید

راهنمای سفر به فیلیپین

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1306

به "تور فیلیپین: طبیعت فیلیپین، بهشتی به جا مانده در تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: طبیعت فیلیپین، بهشتی به جا مانده در تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید