هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow با قیمت 499 دلار معرفی گردید

به گزارش مجله مدیاپلیر، همان طور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شرکت HTC از هدست واقعیت مجازی Vive Flow رونمایی کرد. این هدست فقط 189 گرم وزن دارد و به وسیله اتصال به گوشی قادر به نمایش محتواهای مختلفی است.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow با قیمت 499 دلار معرفی گردید

این هدست از دو نمایشگر با رزولوشن 1.6K بهره می برد که رفرش ریت آن ها به 75 هرتز می رسد و میدان دید 100 درجه ای ارائه می نمایند. هدست Vive Flow فاقد باتری است و برای بهره گیری از آن باید یک کابل USB-C را به منبع انرژی لازم خود وصل کنید. به طور معین، HTC این هدست را طوری طراحی نموده که حتی گوشی یا پاور بانک هم می توانند به عنوان منبع انرژی انجام وظیفه نمایند.

در بخشی از این هدست یک فن خنک نماینده تعبیه شده که باد خنک به سمت صورت می فرستد و از طرف دیگر گرمای بدنه هدست را از بخش فوقانی خارج می نماید. بدنه هدست HTC Vive Flow مبتنی بر دو لولا است که همین رویکرد راحتی استفاده از آن را برای افراد مختلف افزایش داده است. در دسته های این هدست دو اسپیکر تعبیه شده که نسبت به مقدار کوچکی که دارند، صدای باکیفیتی را پخش می نمایند.

باید خاطرنشان کنیم این هدست فقط می تواند محتواهای مربوط به واقعیت مجازی را پخش کند و در زمینه واقعیت افزوده هیچ کارکردی ندارند. HTC می گوید جدیدترین هدست آن عمدتا برای سلامت روان، افزایش بهره وری و اجرای بازی های ساده طراحی شده است. بعلاوه افرادی که قبل از خواب عادت به انجام مدیتیشن دارند، می توانند از این هدست برای همین موضوع استفاده نمایند و در این صورت فیلتر نور آبی منجر به بهبود کیفیت خواب می گردد.

شرکت HTC اعلام نموده که هدست Vive Flow از ماه آینده با قیمت 499 دلار راهی بازار می گردد. روی هم رفته این یک هدست مستقل محسوب نمی گردد و هم برای انرژی و هم برای محتوا باید آن را به وسایل دیگر وصل کنید. لازم به ذکر است شرکت HTC که روزی روزگاری یکی از مهم ترین سازندگان گوشی های هوشمند بود، حالا بخش اصلی تمرکز خود را به ساخت هدست های این چنینی معطوف نموده است.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1357

به "هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow با قیمت 499 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow با قیمت 499 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید