هتل آپارتمان حیدربابا در شهرستان جلفا بهره برداری شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران: هتل آپارتمان حیدربابا روستای زاویه هادی شهر شهرستان جلفا همزمان با هفته گردشگری افتتاح شد.

هتل آپارتمان حیدربابا در شهرستان جلفا بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، تراب محمدی در آئین افتتاح این هتل آپارتمان اظهار کرد: هتل آپارتمان و تالار پذیرایی حیدربابا توسط سرمایه گذار بخش خصوصی احداث و همزمان با هفته گردشگری در روستای خوش آب و هوای زاویه افتتاح شد.

محمدی با اشاره به شگفتی های طبیعت بکر و زیبای شهرستان جلفا، هادی شهر و به ویژه روستای زاویه را دارای قابلیت های فراوانی برای جذب گردشگران خواند که به سرمایه گذاری های این چنینی راه برای معرفی هر چه بیشتر و جلب رضایت اقامت کنندگان فراهم می گردد.

وی همچنین توضیح داد: در کنار ایجاد تاسیسات گردشگری باید به صورت متوازن فرهنگ گردشگر پذیری نیز توسعه یابد تا خدمات ارائه شده به گردشگران بتواند رضایتمندی آنها را تامین کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر اینکه گردشگران به ویژه گردشگران خارجی سفیران خوبی برای معرفی جاذبه ها، فرهنگ و تاریخ یک منطقه به همگان هستند، اضافه کرد: با اثرگذاری مثبت بر روی گردشگران ورودی به یک منطقه می توان دستاوردهای بیشتری از معرفی استان به صورت جهانی نسبت به تبلیغات مستقیم به دست آورد.

فرماندار شهرستان جلفا نیز با اشاره به قابلیت های پرشمار این شهرستان، آب فراوان را یکی از این ظرفیت ها خواند و گفت: منابع آبی طبیعی آبادانی را برای شهرستان جلفا به بار آورده است.

مختار سیفی باقدردانی از کوشش های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مبنی بر ایجاد بسترهای لازم جهت ساخت و توسعه سرمایه گذاری در زمینه های اقامتی، رفاهی و خدماتی مرتبط با گردشگری در این شهرستان، خواهان معرفی بیش از پیش شهرستان جلفا و روستاهای زیبای آن همچون زاویه شد.

سرمایه گذار هتل آپارتمان حیدربابا نیز با بیان اینکه این مجموعه در دو بخش اقامتی و تالار پذیرایی احداث شده است، اظهار کرد: هتل آپارتمان حیدربابا شامل شش سوئیت با امکانات کامل رفاهی است.

یوسف عبدی اضافه کرد: دو سالن شامل یک تالار پذیرایی و جشن عروسی به ظرفیت 600 نفر و یک سالن پذیرایی 300 نفره نیز در این مجموعه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به مدت زمان سه و نیم ساله ساخت مجموعه هتل آپارتمان حیدربابا، گفت: این مجموعه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث شده و برای 10 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی نموده است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 291

به "هتل آپارتمان حیدربابا در شهرستان جلفا بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان حیدربابا در شهرستان جلفا بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید