نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 97

به گزارش مجله مدیاپلیر، سنگ یکی از مصالح پرکاربرد و بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی به شمار می آید. این ماده دوستدار محیط زیست با توجه به اقلیم کشور در مناطق مختلف یافت و بهره برداری می گردد. دوام بسیار بالا و زیبایی سنگ آن را به مصالحی پرمصرف در صنعت ساخت و ساز تبدیل کرده که همیشه معماران, پیمانکاران و سازندگان آن را در پروژه های خود مورد استفاده قرار می دهند. با توجه به معماری پایدار, صنعت سنگ به یکی از صنایع مهم و کاربردی تبدیل شده و امروزه نمایشگاه های متعددی به منظور پررنگ نمودن اهمیت این صنعت در سراسر کشور برگزار می شوند.

نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 97

دهمین نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه تهران 97

از تاریخ 28 الی 31 تیر ماه

نمایشگاه بین المللی سنگ، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه که عظیم ترین رخداد تجاری و صنعتی در کشور محسوب می گردد با حضور شرکت های مختلف داخلی و خارجی در حوزه معرفی و ارائه سنگ های تزئینی و معدنی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فعالان صنعت سنگ می باشد زیرا آنها می توانند محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید افراد قرار دهند و با توجه به تقاضای بازار و فرایند رشد این صنعت تولیدات خود را هدفمند کرده و راهنمایی نمایند.

این نمایشگاه به منظور توسعه صنعت سنگ در داخل کشور و کوشش برای صادر نمودن آن به منظور افزایش همکاری مالی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه اطلاعات و دانش فنی در حوزه سنگ مبادله می گردد و بازدیدنمایندگان با آگاهی از آنها اطلاعات خود را ارتقاء می دهند. اصلی ترین هدف برگزاری این نمایشگاه فراهم نمودن بستری مناسب برای رقابت داخلی و بین المللی و افزایش مبادلات خارجی می باشد. در نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ آخرین تولیدات و فناوری های مربوط به حوزه سنگ در معرض دید متخصصین قرار می گیرند و فرصتی مناسب برای انتقال اطلاعات و تکنولوژی برای فعالان این صنعت فراهم خواهد شد.

مکان: تهران, محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی

منبع: ساختمانچی
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 510

به "نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید