موزه اقیانوس دنیا؛ یک دنیای شگفت انگیز در زیر آب، عکس

به گزارش مجله مدیاپلیر، کالینینگراد شهری در 300 کیلومتری کشور روسیه در همسایگی دریای بالتیک است و یکی از شهرهای خوب روسیه برای سفر در فصول مختلف سال، به خصوص فصل تابستان است. شهر کالنینگراد به دلیل موقعیت جغرافیایی بیشتر شبیه به شهرهای کشورهای اروپایی است.

موزه اقیانوس دنیا؛ یک دنیای شگفت انگیز در زیر آب، عکس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شهر کالنینگراد دقیقا در قلب اروپا و با دو کشور لیتوانی و لهستان همسایه است و به همین خاطر به شهر آلمانی روسیه معروف است.

در طراحی ساختمان ها و بناهای تاریخی این شهر، به وضوح می توان نشانه های معماری های کشور آلمان را مشاهده کرد. جاذبه های گردشگری کالینینگراد گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند.

جالب است بدانید که کالینینگراد تا قرن چهاردهم میلادی تحت نظر کشور آلمان بوده است و پس از آن حکمرانی این شهر هیجان انگیز به کشور روسیه یا شوری سابق واگذار شده است.

کالینینگراد، بندری که هیچوقت یخ نمیزند و از شهرهای میزبان جام دنیای 2018 است؛ این شهر قلعه ها و جاذبه های بی نظیری دارد و به شهر کهربا شهرت دارد و سفر به آن تجربه بی نظیری در سفر به روسیه است.

یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری کالینینگراد موزه اقیانوس دنیا است که در کنار دریای بالتیک برای ثبت اکتشافات دریایی بنا شده است.

اگر به دنیای زیر آب و رازهای شگفت انگیز آن علاقه مند هستید حتماً از این موزه منحصر به فرد بازدید کنید. در این موزه می توانید کشتی های متفاوت با اهداف و کاربری های متفاوت را از نزدیک مشاهده کنید و خودتان را در نقش یک ملوان روسی تصور نمایید.

در موزه اقیانوس دنیا چه میگذرد؟

موزه اقیانوس دنیا برای اکتشافات علمی دریای بالتیک در نظر گرفته شده است

موزه اقیانوس دنیا برای اکتشافات علمی دریای بالتیک در نظر گرفته شده است. این موزه یک آکواریوم و چندین نمایشگاه مختلف دارد که اطلاعاتی درباره نقش اقیانوس ها در اکوسیستم به ما می دهد.

موزه اقیانوس دنیا از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش آن در زیر آب و در کنار ناوگان های قدیمی که درون آنها نمایشگاه برپا شده است، قرار گرفته است. بخش دوم موزه شامل آکواریوم ها با ماهی های عجیب، مجموعه ای از صدف ها و مرجان ها و اسکلت بسیار عظیم یک نهنگ عنبر روی زمین قرار گرفته است.

این موزه از نمایشگاه های تعاملی متعدد تشکیل شده است که به خوبی اهمیت اقیانوس ها در اکوسیستم را نشان می دهد.

موزه اقیانوس دنیا یک زیردریایی عظیم به نام میر و چندین کشتی قدیمی دارد

موزه اقیانوس دنیا یک زیردریایی عظیم به نام میر و چندین کشتی قدیمی از جمله کشتی تحقیقاتی Vityaz و یک قایق ماهیگیری دارد. درون این کشتی های قدیمی نیز نمایشگاههای موزه قرار دارند. این کشتی ها که زمانی در دریاها و اقیانوس ها مورد استفاده قرار می گرفتند، درست مثل همان زمان با همان حال و هوا نگهداری می شوند؛ انگار که خدمه کشتی، تازه آن را ترک نموده باشند.

بازدید از تمام قسمت های موزه برای عموم آزاد است، ولی هر کدام بلیط ورودی جداگانه دارد.

موزه اقیانوس دنیا در کالینینگراد رویای هزاران نفر را برای دیدن دنیای جادویی زیر آب محقق ساخته است. اینجا فقط یک موزه نیست، بلکه مجموعه پیچیده ای است که در آن بسیاری از اشیا ارزشمند تاریخی نشان داده شده است.

موزه اقیانوس دنیا اهمیت زیادی برای علم و فرهنگ روسیه دارد. ماموریت او تشکیل یک دنیا بینی جامع به وسیله آشنایی با ثروتمندترین منبع زمین - فضای اقیانوس، اتصال قاره ها و ایالات است.

زمان و مکان بازدید از موزه اقیانوس دنیا

موزه اقیانوس دنیا اهمیت زیادی برای علم و فرهنگ روسیه دارد

مدت زمان بازدید: 1 ساعت و 40 دقیقه

ساعت بازدید: 10 صبح تا 6 بعدازظهر

آدرس: наб. Петра Великого, 1, Konigsberg, Kaliningradskaya oblast, Russia, 236006

منبع: گردشبان
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1022

به "موزه اقیانوس دنیا؛ یک دنیای شگفت انگیز در زیر آب، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه اقیانوس دنیا؛ یک دنیای شگفت انگیز در زیر آب، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید