مکان های معروف ژاپن که حتما باید آن ها را ببینید!

به گزارش مجله مدیاپلیر، مکان های معروف ژاپن

ژاپن یک کشور جزیره ای کوچک به معنی سرچشمه خورشید است و گاهی آن را سرزمین خورشید تابان هم صدا می زنند. در اقیانوس اطلس و در بخش شرقی دریای ژاپن قرار گرفته است، جزیره ای متشکل از چندین جزیره آتشفشانی است که بزرگ ترین آن ها هوکایدو، هونشیو، شیکوکو و کیوشو هستند، این 4 جزیره بیش از 97 درصد کل مساحت ژاپن را تشکیل می دهند. این کشور، 126 میلیون جمعیت دارد و دهمین کشور پر جمعیت جهان است. در طول سال ها تبدیل به یکی از پیشرفته ترین کشورها از نظر تکنولوژی در جهان شده است، آن ها بر همه موانعی چون منابع محدود، بلایای طبیعی و جمعیت زیاد غلبه کردند و خود را به عنوان یک کشور پیشرفته به جهانیان شناساندند. امروزه محصولاتی که از طریق این کشور ساخته می شود در همه جهان مورد استفاده قرار می گیرد، با خبرنگاران همراه باشید می خواهیم درباره بهترین جاهای دیدنی این کشور زیبا حرف بزنیم.

مکان های معروف ژاپن که حتما باید آن ها را ببینید!

کویا-سان

کویا- سان یا کوه کویا نام کوهی است که در استان واکایاما، در بخش جنوبی اوزاکا، واقع شده است. این کوه با ارتفاع 800 متر در میان 8 کوه دیگر واقع شده، دلیل اینکه این محل را به شما پیشنهاد کردیم این است که این کوه از درخت های زیبا پوشیده شده و در آن عبادتگاهی وجود دارد که در آنجا علوم مذهبی درس داده می شود و 120 عبادتگاه کوچک دارد، در این محل می توانید با اقامت در این عبادتگاه با شیوه زندگی راهب ها از نزدیک آشنا شوید.

جزیره ایشیگاکی

ایشیگاکی جزیره ای در بخش غربی اوکیناوا هونتو است، این جزیره مرکز حمل و نقل و تجاری مجمع الجزایر است و بزرگ ترین فرودگاه در یایاما را دارد. فرهنگ مردم این جزیره به دلیل موقعیت مکانی خود، هم از مردم ژاپن و هم از مردم تایوان، تاثیر گرفته است. ایشیگاکی یکی از سواحل بکر این جزیره است و از این ساحل می توانید جزایر دیگر یایاما را هم کشف کنید. این ساحل، آبی زلال و شفاف دارد و تفریحات آن غواصی و موج سواری است. غذای این محل به دلیل تاثیری که از کشورهای دیگر می گیرد با غذای ژاپن فرق دارد، تونسوکو از غذاهای محبوب این ناحیه است.

کانازاوا

کاناوا مرکز استان ایشیکاوا است، نام کانازاوا به معنی مرداب طلاست، در مرکز این شهر یک قلعه وجود دارد که بیشتر قسمت های آن در سال 1888 در آتش سوخت و فقط بعضی از ساختمان های آن باقی ماند، تنها شهری در ژاپن است که هیچ حمله بمبارانی نداشته و به همین دلیل همه میراث معماری خود را حفظ کرده است، مهمترین جاذبه گردشگری این شهر باغ کنروکوان است که یکی از سه باغ بزرگ ژاپن می باشد و حوض ها، درختان، گل ها و آبشارهای زیادی دارد، دومین جاذبه مهم این شهر قلعه ای است که درب پشتی آن به سمت باغ بالا باز می شود، عبادتگاه Myoryuji هم مکان جالبی است که در آن ترکیب جذابی از معماری سنتی را می توانید ببینید، این عبادتگاه راه ها و درهای مخفی زیادی دارد که گردش در آن ها می تواند هیجان انگیز باشد.

هیروشیما

همه جهان هیروشیما را به دلیل بمبارانی که در اواخر جنگ جهانی دوم در سال 1945 شد می شناسند، هیروشیما قسمتی از جزیره هونشو است و در سال 1980 رسما تبدیل به شهر شد، این شهر موزه های زیادی دارد و مهمترین جاذبه های آن موزه و پارک یادبود صلح است . مردم از سراسر جهان به این شهر می آیند تا در مرنام یادبود صلح شرکت کنند؛ مرنامی که هر سال در 6 آگوست در سالروز حمله اتمی برگزار می شود.

منبع: teninsider.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1527

به "مکان های معروف ژاپن که حتما باید آن ها را ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های معروف ژاپن که حتما باید آن ها را ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید