مسابقه عکاسی در مراسم عروسی، به درخواست عروس!

به گزارش مجله مدیاپلیر، این عروس جوان که هویتش اعلام نشده در مراسم عروسی خود از مهمانان خواسته بود که با تلفن های همراه خود، عکس های مراسم عروسی را تهیه نمایند. او هدف خود از این درخواست را کاستن از هزینه های جشن عروسی اعلام نمود.

مسابقه عکاسی در مراسم عروسی، به درخواست عروس!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، این دختر در جشن عروسی اعلام نموده بود که بهترین و باکیفیت ترین تصاویر را به عنوان تصاویر بهترین روز زندگی خود و همسرش انتخاب نموده و به عکاس برتر جایزه خواهد داد. به همین دلیل بسیاری از مهمانان از ابتدای جشن عروسی تا سرانجام آن به جای لذت بردن از مراسم سرگرم تهیه عکس از این عروس و داماد بودند.

این عروس جوان اولین بار این تصمیم عجیب خود را در یک گروه در فیسبوک فاش کرد. او در توضیح این تصمیم خود در این پستی که منتشر کرد نوشته بود: آیا کسی در اینجا هست که در روز عروسی اش عکاس نداشته؟ من با یک برنامه ریزی برای ترتیب دادن مسابقه عکاسی در روز عروسی ام تصمیم گرفتم تا از هزینه های این جشن کم کنم. می خواستم ببنیم چه کسی می تواند بهترین عکس ها را از مراسم عروسی ام تهیه کند. مهمانان باید از زوایای مختلف بهترین تصاویر را از ما تهیه می کردند. برای فردی که بهترین تصاویر را تهیه کرد نیز جایزه ای در نظر گرفتم.

پس از انتشار این خبر بسیاری از کاربران به انتقاد از تصمیم این دختر جوان پرداختند و او را به خاطر اجازه تهیه تصاویر بی کیفیت با تلفن های همراه در بهترین روز زندگی اش مورد سرزنش قرار دادند. البته بعضی نیز به دفاع از این نوعروس پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: تصاویر با کیفیت یا بی کیفیت، این تصمیمی است که این دختر در بهترین روز زندگی اش گرفته است. به خواست او احترام بگذاریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 866

به "مسابقه عکاسی در مراسم عروسی، به درخواست عروس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه عکاسی در مراسم عروسی، به درخواست عروس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید