ماجرای چاقوکشی در ملاقات دو تیم خوزستانی چه بود؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/خوزستان در انتها ملاقات دو تیم استقلال شوش و شهدای دوکوهه اندیمشک از لیگ دسته سه فوتبال کشور، گلر استقلالی با ضربلت چاقو مورد حمله نهاده شد.

ماجرای چاقوکشی در ملاقات دو تیم خوزستانی چه بود؟

حسن زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال شوش در گفت و گو با خبرنگاران در مورد درگیری ایجاد شده در سرانجام این بازی، اظهار کرد: بازی بین دو تیم استقلال شوش و شهدای دوکوهه اندیمشک از هفته نهم لیگ دسته سه کشور در اندیمشک برگزار گردید و این بازی در سرانجام 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید و خوشبختانه هیچ مسئله ای بین دو تیم وجود نداشت.

وی بیان نمود: اما پس از سرانجام این ملاقات هنگامی که تیم از زمین خارج شدند، متوجه شدیم که آقای مریدی رئیس هیات فوتبال اندیمشک با گلر ذخیره تیم ما دچار درگیری شده و به او حمله ور شده است. گویا از قبل این دو نفر با یکدیگر درگیری و کری داشتند. دروازه بان ما اندیمشکی است و من حتی امروز باتوجه به حساسیت کار، او را جزو فهرست 18 نفر هم نگذاشته بودم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال شوش اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه بعد از این که آقای مریدی به گلر ما حمله ور می گردد و او را به وسیله اقوامشان از پشت به روی زمین می اندازند و سپس یک نفر با ضربات چاقو به بازوی او باعث مصدومیت اش می گردد.

وی بیان نمود: بعد از رخ دادن این حادثه پلیس با گاز اشک آور همه را متفرق کرد و تیم ما نیز برای یک ساعت در رختکن حبس شد. وقتی هم که اورژانس آمد با توجه به شدت جراحت اعلام نمود که مصدوم باید به بیمارستان منتقل گردد. بازیکن ما به بیمارستان امام علی اندیمشک منتقل شد و تحت عمل جراحی نهاده شد.

حسن زاده درباره شرایط گلر تیمش نیز گفت: اکنون حال عمومی او خوب است و در بیمارستان تحت مراقبت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1496

به "ماجرای چاقوکشی در ملاقات دو تیم خوزستانی چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای چاقوکشی در ملاقات دو تیم خوزستانی چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید