لغو تمام برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از لغو تمام نشست ها و مراسم در تأسیسات گردشگری استان اطلاع داد.

لغو تمام برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی

از سفر با تور مسافرتی کانادا ارزان قیمت لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، نظارت بر اماکن عمومی، به ویژه اماکنی که تحت نظارت این اداره کل هستند، بسیار حائز اهمیت است.

او ادامه داد: در این راستا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تأسیسات گردشگری الزامی است و برگزاری هرگونه همایش، نشست، جشن و مراسم در سالن های هتل ها و سایر تأسیسات و مراکز گردشگری تا اطلاع بعدی ممنوع است.

آبدار در انتها تاکید نمود: بازدیدهای نظارتی مستمر به همراه ابلاغ پیغام های پیشگیرانه در مورد مواجهه با بیماری تحت نظارت اداره کل توسط گروه های نظارتی تلفیقی با مشارکت انجمن های مراکز حرفه ای پذیرایی اماکن اقامتی در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 279

به "لغو تمام برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمام برنامه های عمومی در تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید