فلاحی پور: کاش بازیگران هم منتقدی مثل فراستی داشتند

به گزارش مجله مدیاپلیر، پرویز فلاحی پور بازیگر سریال ترور خاموش ضمن انتقاد از بی توجهی به نقش آفرینی بازیگران در تلویزیون، تأکید کرد بازیگران هم احتیاج به منتقد صریحی از جنس مسعود فراستی دارند.

فلاحی پور: کاش بازیگران هم منتقدی مثل فراستی داشتند

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، پرویز فلاحی پور در مصاحبه با مهر با اشاره به ویژگی های سریال ترور خاموش که این شب ها از شبکه یک سیما پخش می گردد، بیان نمود: تعدادی از مخاطبانی که سریال را دیده بودند آن را دوست داشتند و بعضی هم نارضایتی هایی از کار داشتند اما اکثرا از سریال راضی بودند.

وی درباره مقایسه هایی که بینندگان بین این سریال و بعضی سریال های خارجی مانند بریکینگ بد انجام می دادند هم اظهار کرد: به هر حال این طبیعی است که سریال ها با هم مقایسه شوند و این حق بیننده است. بعضی از دوستانی که به عنوان عوامل این سریال حضور داشتند هم اذعان داشتند که سریال هایی که در این حوزه ساخته می گردد به دلیل سختی و پیچیدگی کار با ضعف هایی هم همراه است که البته خوشبختانه سریال ترور خاموش از ضعف های کمتری برخوردار بود.

بازیگر نقش مسعود صبوحی در ترور خاموش درباره سرانجام نقش خود در این سریال که یکی از کاراکترهای اصلی را به خود اختصاص داده بود، گفت: یکی از نکاتی که درباره این سریال مطرح می گردد این است که قصه ها پراکنده می شدند و طرح های فرعی آنقدر زیاد شد که گاهی جای طرح اصلی قصه را می گرفت. مسعود صبوحی یکی از کاراکترهای اصلی قصه بود و الان که مرده است قصه او تمام شده است.

برای همه نقش هایم وقت می گذارم

فلاحی پور درباره بازی خود در این سریال تلویزیونی بیان نمود: من کارم را مثل دیگر نقش هایی که برایشان وقت می گذاشتم انجام دادم، مثل شهرزاد و دیگر سریال ها انرژی صرف کردم اما باز هم ممکن است در شتاب کار ضعف هایی بوجود بیاید به هر حال کار ایده ال زمان و بودجه بیشتری می خواهد.

این بازیگر با اشاره به بازی خود در این سریال و کوششی که برای نقش خود انجام داده است، اظهار کرد: وقتی بازی را نقد نمی نمایند من به عنوان هنرمند فکر می کنم ارزشی نداشته است. گاهی منتقدان یک حرف کلی می زنند ولی کمتر شده است کار بازیگران را در سریال ها به گونه ای نقد نمایند که برای من بازیگر مفید باشد و بتوانم از آن استفاده کنم و باعث رشد کارم گردد.

وی اضافه نمود: خود من صددرصد از بازی خودم راضی نیستم ولی دوست دارم منتقد بگوید فلان جا این اشکال را داشتی و یا چه نقاط ضعف و قوتی داشته ام.

دوست دارم دستمزدم حلال باشد

فلاحی پور که حضورش در شب دهم و شهرزاد هم مورد استقبال قرار گرفته بود، درباره اینکه چقدر کاراکترهای سریال ها به بازیگران این امکان را می دهند که حضور متفاوتی داشته باشند، اظهار کرد: شاید خیلی وقت ها در سریالی هم بازی نموده ام که خود کار دیده نشده است اما من به عنوان یک بازیگر سعی نموده ام همواره برای این تفاوت ها کوشش کنم. بازی من در سریال شهرزاد به نسبت ترور خاموش خیلی تفاوت دارد و برای این تفاوت زحمت کشیده ام چون دوست دارم دستمزدی که می گیرم حلال باشد و مفت خوری را دوست ندارم.

وی اضافه نمود: در موارد بسیاری پیش می آید که بعضی از هنرمندان کلی زحمت می کشند ولی انگار کسی نمی بیند و بعد آدم دلسرد می گردد. مثل خیلی از بزرگان که بعد از بازی های حرفه ای کلیشه شده اند و بعد فقط در یک اثر بازی نموده اند و این اهمیت ندادن باعث دلسردیشان شده است.

یک نفر مثل مسعود فراستی برای بازیگران

بازیگر سریال در جستجوی آرامش با اشاره به اهمیت نقد در تاثیر بازیگری یادآور شد: من پیش از این هم گفته ام که ما یک نفر را می خواهیم مثل مسعود فراستی که بدون رودربایستی بازی ها را نقد کند هرچند خیلی از هنرمندان این نقدها را برنمی تابند چون نقدپذیر نیستیم در حالی که نقد، خوب است و باعث می گردد رشد کنیم.

بازیگر سریال گل های گرراستای درباره اینکه خودش هم در این راستا دلسرد شده است یا خیر، بیان نمود: من برای سریال گل های گرراستای از طرف تلویزیون جایزه گرفتم و یا در جشنواره تئاتر فجر جایز ه دریافت نموده ام اما هر بار که جایزه گرفتم حدود شش یا هفت ماه خانه نشین شدم. در صورتی که هر هنرمندی که جایزه دریافت می نماید کارهایش بیشتر می گردد.

وی در سرانجام تأکید کرد: البته فقط من دچار این تناقض نشده ام و خیلی از هنرمندان ما به این چالش گرفتار می شوند و شاید یکی از دلایلش این است که بعضی کارگردانان فکر می نمایند فردی که جایزه گرفته خود را دست بالا می گیرد. بعضی از این کارگردانان بازیگری می خواهند که هر چه بگویند چشم بگوید و بله قربان گو باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 53

به "فلاحی پور: کاش بازیگران هم منتقدی مثل فراستی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاحی پور: کاش بازیگران هم منتقدی مثل فراستی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید