عملکرد دولت ایران با وجود تحریم&zwnjهای سختگیرانه خیره&zwnjکننده است

به گزارش مجله مدیاپلیر، سفیر اتریش در ایران گفت: عملکرد دولت ایران با وجود تحریم های سختگیرانه و شیوع ویروس همه گیری جهانی کرونا خیره کننده بوده است.

عملکرد دولت ایران با وجود تحریم&zwnjهای سختگیرانه خیره&zwnjکننده است

به گزارش خبرنگار شانا، استفان شولتز امروز (چهارشنبه، 19 آذرماه) در ششمین نشست کارگروه انرژی ایران و اتریش به وسیله ویدئو کنفراس با تاکید بر گسترش همکاری های دوجانبه تهران و وین اظهار کرد: با پذیرش ابعاد غیرقانونی تخلف علیه ملت ایران با اعمال محدودیت های یکجانبه علیه تهران ازسوی آمریکا، تحریم واژه ای گمراه کننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما نمی دانیم ویروس کرونا چه زمانی و چگونه انتها می یابد، توضیح داد: هم اکنون تنها می توانیم درباره آثار طولانی مدت سیاسی و مالی این ویروس برآورد کنیم، این شرایط منحصر به فرد است.

سفیر اتریش در ایران تحریم های ایران را سخت ترین نوع محدودیت دانست و گفت: بسیاری از ما اصطلاح تحریم را به شیوه ای گمراه کننده به کار می بریم. وقتی از منظر انتزاعی به آن نگاه می کنید، به معنی پذیرش عملکرد اشتباه یک طرف در برابر دیگری است.

شولتز توضیح داد: من اصطلاح محاصره تجاری را ترجیح می دهم زیرا از فقدان توجیه قانونی چشم پوشی و تأثیر منفی آن را بر ایران و مردم آن توصیف می نماید، این محاصره تجاری که به دلیل کمبود کانال معاملاتی که بر همگان پوشیده نیست، بر بخش دارو و تحصیل نیز تاثیر می گذارد.

وی گفت: با وجود همه مسائل، ایران به لطف فعالان مالی و دولتش عملکرد خیره کننده ای داشته است از این رو به شما تبریک می گویم.

ششمین نشست کارگروه انرژی ایران و اتریش با حضور سفیران دو کشور امروز به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 881

به "عملکرد دولت ایران با وجود تحریم&zwnjهای سختگیرانه خیره&zwnjکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد دولت ایران با وجود تحریم&zwnjهای سختگیرانه خیره&zwnjکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید