عبور ایستگاه فضایی بین المللی بر فراز شهر تمپا

به گزارش مجله مدیاپلیر، ناسا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری زیبا که توسط یک فضانورد از ایستگاه فضایی بین المللی به ثبت رسیده را منتشر کرد.

عبور ایستگاه فضایی بین المللی بر فراز شهر تمپا

ناسا با انتشار تصویر فوق نوشت: همانطور که در این تصویر نشان داده شده، ما یک منظره هوایی خیره کننده از شهر تمپا، فلوریدا که میزبان مسابقات فوتبال آمریکایی به نام سوپر بول ال وی(SBLV) است از ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) به ثبت رسانده ایم. این تصویر توسط سوئیچی ناگوچی(Soichi Noguchi) فضانورد ژاپنی ثبت شده است.

چهار فضانورد ناسا ماموریت کرو-1 اسپیس ایکس رکورد فضایی ایالات متحده را برای اقامت طولانی مدت در فضا خواهد شکست. ماموریت کرو-1 اولین ماموریت کامل با حضور خدمه برای ناسا بود که در نوامبر به سمت فضا پرتاب شد و فضانوردان ناسا شامل مایکل هاپکینز(Michael Hopkins)، ویکتور گلاور(Victor Glover)، شانون واکر(Shannon Walker) و سوئیچی نوگوچی(Soichi Noguchi) از آژانس کاوش های هوافضای ژاپن در آن حضور داشتند.

به کسانی که در شهر تمپا هستند توصیه می کنیم که ساعت 19:15 به وقت منطقه زمانی شرقی(3:45 صبح به وقت تهران) با آسمان نگاه کنند و برای 8 انسان حاضر در فضا دست تکان دهند چرا که در صورت مساعد بودن هوا، می توانید عبور ایستگاه فضایی بین المللی از شهر میزبان سوپر بول را مشاهده کنید.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1003

به "عبور ایستگاه فضایی بین المللی بر فراز شهر تمپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور ایستگاه فضایی بین المللی بر فراز شهر تمپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید