طعنه لمپارد به مورینیو: من صلاح ها و دی بروینه ها را از دست نمی دهم

به گزارش مجله مدیاپلیر، سرمربی تیم فوتبال چلسی از سرمربیان سابق این تیم به خاطر بی اعتمادی به دو تن از بازیکنان جوان سابق این تیم که به برترین ستاره های حال حاضر لیگ برتر انگلیس تبدیل شده اند، ایراد گرفت.

طعنه لمپارد به مورینیو: من صلاح ها و دی بروینه ها را از دست نمی دهم

به گزارش خبرنگاران، افت اخیر تیم فوتبال چلسی که البته با پیروزی 2 بر صفر این تیم در خانه تاتنهام از شدت آن کاسته شد، باعث شده که مانند ابتدای فصل بار دیگر اعتماد و تکیه سرمربی این تیم فرانک لمپارد به بازیکنان جوان و کم تجربه تیمش زیر سؤال برود. او اما هچنان به عقایدش برای فرصت دادن به بازیکنان جدید پایبند است و برای توجیه تصمیمش هم به یک واقعیت اشاره کرد که قطعاً به مذاق مورینیو خوش نمی آید.

لمپارد به حسرت چلسی بابت موافقت با فروش محمد صلاح، ستاره مصری حال حاضر لیورپول و کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی اشاره کرد و این اتفاق را نتیجه بی اعتمادی و عدم صبوری مربیان سابق چلسی با اشاره غیرمستقیم به مورینیو برای فرصت دادن به این دو بازیکن دانست. لمپارد در ابتدای دوره دوم مربیگی مورینیو در چلسی با صلاح و دی بروینه هم تیمی بود اما خیلی زود شاهد فروش دی بروینه به منچسترسیتی در ازای تنها 18 میلیون پوند و فروش صلاح به رم در ازای 12 میلیون پوند بود، دو بازیکنی که الان جزو مهمترین مهره های تیم شان هستند و بعد از جدایی از چلسی نه تنها با تیم های جدید شان افتخاراتی مانند قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده اند، بلکه به عنوان بهترین بازیکنان لیگ جزیره هم معرفی شدند.

لمپارد در آستانه مصاف چلسی با ساوتهمپتون که فردا (پنجشنبه) برگزار می شود، گفت: اگر ما صبور نباشیم و به بازیکنانی که داریم اعتماد نکنیم، ممکن است زمانی به خودمان بیاییم که دیگر دیر شده و اتفاقی مانند آنچه در گذشته باشگاه رخ داده است را تجربه کنیم. ما در آن زمان بازیکنان تراز اول 20، 21 ساله ای در چلسی داشتیم که سرمربی وقت تیم (اشاره به مورینیو) به آنها اعتماد نمی کرد. من اما در جایگاهی هستم که می خواهم به بازیکنان جوانم اعتماد کنم.

انتقاد لمپارد از تصمیم مورینیو برای آزاد گذاشتن باشگاه جهت فروش صلاح و دی بروینه در حالیست که مربی پرتغالی چندی قبل گفته بود جدایی این بازیکنان از چلسی تقصیر او نبوده است. آقای خاص در دفاع از خودش گفت: وقتی باشگاه تصمیم گرفت صلاح را بفروشد، من نقشی نداشتم. من او را خریدم اما کسی نبودم که او را فروخت. رابطه ام هم همیشه با صلاح خوب بوده و هنوز هم خوب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 232

به "طعنه لمپارد به مورینیو: من صلاح ها و دی بروینه ها را از دست نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه لمپارد به مورینیو: من صلاح ها و دی بروینه ها را از دست نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید